Fluxir
Min motorcykel har sex...
Nr:18 skrev:Byt till original så klarar du 95 db som är gränsen
just där problemet är, ja har inte original kvar... om ja proppar i stålull??
Nr:18 skrev:Byt till original så klarar du 95 db som är gränsen
Är det ett slipon? Isåfall, åk till närmsta mc-skrot eller mc-verkstad och be att få rota i deras skrotlåda. Ta ett buckligt avgasrör från en retta eller fireblade och svetsa på ett anslutningsrör som passar på ditt grenrör och vips! Du klarar bullergränsen utan problem!Fluxir skrev:just där problemet är, ja har inte original kvar... om ja proppar i stålull??
Nr:18 skrev:Klart man har samma grepp! Man värmer däcken lite extra bara!
Tro vad du vill, jag märkte ingen skillnad.KawaChris skrev:Har jag svårt att tro. Även om däcken förvärms extra så kommer dom att kylas snabbt av luften och banan
Antingen hojkort eller licens krävs för att vara med.lassnig skrev:Jag skulle lätt vilja testa vad min hoj går för! Dock har jag inte körtkortet ännu pga att jag inte fyllt 18, men hoj har jag... det borde väl inte vara nåt problem att svischa runt med en Yamaha SR 250 Special va?
Inte om man kör fort. då ökar friktionen, men det har aldrig hänt dig eftersom du är en gatåkare.KawaChris skrev:Har jag svårt att tro. Även om däcken förvärms extra så kommer dom att kylas snabbt av luften och banan
Du får låna minaBingo skrev:Kompis, låna mig dina däckvärmare
men alltså, inbilla mig inte om att man har samma grepp om man kör på en asfalt som kanske håller 3-4 grader jämfört med en som kanske ligger på 20-25graders värme.....det är ju inte bara däckens värme det är tal om utan även vägbanans värme.GSXR1100R skrev:Inte om man kör fort. då ökar friktionen, men det har aldrig hänt dig eftersom du är en gatåkare.
Som gatåkare, med gattempo, spelar det ingen roll. Det är långt kvar till gränsen.Ravetrancer skrev:men alltså, inbilla mig inte om att man har samma grepp om man kör på en asfalt som kanske håller 3-4 grader jämfört med en som kanske ligger på 20-25graders värme.....det är ju inte bara däckens värme det är tal om utan även vägbanans värme.
Fast o andra sidan, kör man så sakta som dig å No 18 så klart att det går bra
Nr:18 skrev:Antingen hojkort eller licens krävs för att vara med.
Klart det går bra med 125:a!zpeppy skrev:Om jag har förstått det rätt nu så är det bara att komma dit och betala 400 spenn och åka eller? Eller går det bra om man åker 125:a?
Kom dit ska jag åka 8r runt dej, gubbeRavetrancer skrev:Fast o andra sidan, kör man så sakta som dig å No 18 så klart att det går bra
Jag är en kärring (har barnen den söndagen)Bingo skrev:Du är min kompis
Edit: men du då? Varför skall inte du köra
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024