!!!!!!!!sista chansen nu!!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag har kallat till möte 127 gånger och tiden passar ju tydligen aldrig, har även frågat vilken dag som skulle passa men fick ingen klarhet där heller, (några var duktiga:) ) jag börjar få en heldel PM nu från folk som undrar om det blir någon fest iår och efter som vi sagt att det blir det så svarar jag JA! men ni som var med och beslutade om att vi skulle ha en fest varför bryr ni er inte?? är det 1 eller 2 pers som ska sköta det hela eller? nu sätter jag ut en ny mötestid och jag sätter den till torsdagen den 7e april kl 18,00 i lokalen, kommer ingen då så ser jag det här som avblåst och att folk borde snacka mindre och agera mera. någon fick i uppgift att kolla ett passande datum (inga namn :) ) det skulle jag oxå vilja ha ner till lokalen då.
välkomna

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jag har kommit med ett förslag, skulle det inte va möte i lördags innan festen????

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
blev inget för folket kom så jäkla olika tider så alla han bli för fulla. men vi kör förslagen på mötet och inte över nätet så vi kan diskutera sakerna... jag vet att ditt förslag terminator är rätt så smidigt.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
blev inget för folket kom så jäkla olika tider så alla han bli för fulla. men vi kör förslagen på mötet och inte över nätet så vi kan diskutera sakerna... jag vet att ditt förslag terminator är rätt så smidigt.
Höhö :7peta Du menar att du kom i princip sist av alla och hade dragit ett par vinare eller vad du sa???

Kjelle var iofs där jäkligt kort tid men hann nog med värsta "klara, färdiga, GÅ - fyllan" jag sett på länge :fyllisar :lol

7e funkar vad jag vet för mig men varför inte ta onsdagar som vanligt. Vi kan väl snacka en stund före/efter eventuell körning??

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Höhö :7peta Du menar att du kom i princip sist av alla och hade dragit ett par vinare eller vad du sa???

Kjelle var iofs där jäkligt kort tid men hann nog med värsta "klara, färdiga, GÅ - fyllan" jag sett på länge :fyllisar :lol

7e funkar vad jag vet för mig men varför inte ta onsdagar som vanligt. Vi kan väl snacka en stund före/efter eventuell körning??
jag kom före både kjelle och kyckling men det spelar ingen roll... nja onsdag funkar inte.. molly fyller 1år då :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
blom skrev:
jag kom före både kjelle och kyckling men det spelar ingen roll... nja onsdag funkar inte.. molly fyller 1år då :)
Jag sa iofs "i princip". De två jubelfuckona kan man ju knappt bry sig om ;)

Aha, stor händelse med första (eller kanske andra då) födelsedagen :tummenupp :födelseda

Den 7e funkar för mig :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ingen ursäkt att hon fyller, vi brukar ha både saft och bullar i lokalen och iron maiden, sååå det är bara att hon föjer med till dom riktiga grabbarna :hihi :hihi ( kyckling det va inte dej jag tänkte på)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
13-14 aug är den enda helgen i aug som inte krockar med motard, superstock eller SM/SO vad jag vet.

6 och 20 aug är det superstock vilket jag antar är gamla veidec.

6 aug är det motard i Gävle.

27 aug är det SO men den tävlingen går i Norge (trots att KGA motorförening arrangerar...)

övrig mc-sport och biltävlingar har jag inte kollat, ej heller om det är andra mc-träffar dessa helger.

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
En viktig fråga vi bör ta upp på mötet är hur många i PBR som kommer att ha ork/lust/tid att verkligen planerar och genomföra Sporthojsfesten.
Det har ju varit lite si-å-så med engagemanget tidigare. Blir en handfull som får göra det mesta arbetet.

Själv är jag väldigt tveksam till om jag kommer att ha tid och ork. Men visst vore det kul med en fest! :)

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Mattias650 skrev:
En viktig fråga vi bör ta upp på mötet är hur många i PBR som kommer att ha ork/lust/tid att verkligen planerar och genomföra Sporthojsfesten.
Det har ju varit lite si-å-så med engagemanget tidigare. Blir en handfull som får göra det mesta arbetet.

Det är klart ni har tid/ork/lust. Ze whole wörld iz caonting ån yå to delivör! WE WANT BOOBIES! :tuttar

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Mattias650 skrev:

Själv är jag väldigt tveksam till om jag kommer att ha tid och ork. Men visst vore det kul med en fest! :)

det är just det som är tanken med min idé, om vi kan klubba igenom den så kommer nog detta bli en bra fest och lite arbete, och det är väl det alla vill tror jag

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Freppa skrev:
Det är klart ni har tid/ork/lust. Ze whole wörld iz caonting ån yå to delivör! WE WANT BOOBIES! :tuttar

Kan du lova tuttar (som inte är gömda bakom massa kläder) ska vi se till att det blir fest :D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
ingen ursäkt att hon fyller, vi brukar ha både saft och bullar i lokalen och iron maiden, sååå det är bara att hon föjer med till dom riktiga grabbarna :hihi :hihi ( kyckling det va inte dej jag tänkte på)
aldrig i livet

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Mattias650 skrev:

får jag med mig ca tre till så kan jag lätt smälla på som tidigare år :tummenupp

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Well...jag hjälper gärna till om det kan behövas..om ni behöver nåt bra band eller nåt sånt...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Brutus skrev:
Well...jag hjälper gärna till om det kan behövas..om ni behöver nåt bra band eller nåt sånt...
jag törs ärligt talat inte att fråga dig om hjälp igen :död och du vet nog varför ron...kändes så jävla lågt och pissigt senast när det sket sig.. fast nu vet jag ju iofs en kille som tagit upp sitt lirande igen som kanske kan vara sugen :) han bor i bankebohullt starx utanför jkp :yoparty

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
blom skrev:
jag törs ärligt talat inte att fråga dig om hjälp igen :död och du vet nog varför ron...kändes så jävla lågt och pissigt senast när det sket sig.. fast nu vet jag ju iofs en kille som tagit upp sitt lirande igen som kanske kan vara sugen :) han bor i bankebohullt starx utanför jkp :yoparty

Jo, det gick väl inte riktigt vägen sist, men det är sånt som händer.

Jo, för tusan...jag skulle ju faktiskt kunna kolla med gubbarna om det kunde vara nåt.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Brutus skrev:
Jo, det gick väl inte riktigt vägen sist, men det är sånt som händer.

Jo, för tusan...jag skulle ju faktiskt kunna kolla med gubbarna om det kunde vara nåt.
ja ni kan väl svänga loss några fina bitar som folk känner igen :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom