Sista SMC-kursen på Kinnekulle 2013

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha R6 -08
Dags att anmäla sig till SMC kurs på Kinnekulle!

Sista kursen på Kinnekulle för i år går av stapeln helgen 31 aug - 1 sept.
SMC Väst står som arrangör och vi är kända för hög instruktörstäthet och mycket glädje både i depån och på banan! Vi vill ge våra deltagare det lilla extra som gör kursdagen både lärorik och riktigt rolig :)

Kursen vänder sig till alla typer av hojåkare! Vi har gruppindelning både utefter erfarenhet och hastighet! Alla är välkomna, nybörjare såväl som erfarna, snabba såväl som lugna och alla typer av hojar! Sporthojar, motarder, streetfighters, touringhojar, customhojar i en salig blandning :banana

Här finner du mer info och bokning:
Lördag: 2013-08-31
Söndag: 2013-09-01

Vi ses!!

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha R6 -08
Platstillgång

Då det precis uppdagats en felinläggning i systemet så finns det åter igen möjlighet att anmäla sig på lördagens kurs!!!!

I skrivande stund är det c:a 10 platser kvar på lördagen, söndagen ungefär halvfull.

Raderad medlem 61114

Guest
Väldigt sugen, behöver bli varm i kläderna efter många år utan hoj. Har inte blivit medlem igen ännu, men om jag löser detta idag osv, vad kostar det då att deltaga?

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha R6 -08
Får man köra me banhoj på era kurser?

Rejskåpor mm är ok, så du behöver inte ha lampor och så, men den måste vara minst trafikförsäkrad.
Detta gäller steg 1-4. På Kinnekulle köra vi steg 1-4.

Steg 5 tar du licens och steg 6 är licensträning, och då är det ju andra regler.

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha R6 -08
Väldigt sugen, behöver bli varm i kläderna efter många år utan hoj. Har inte blivit medlem igen ännu, men om jag löser detta idag osv, vad kostar det då att deltaga?

Kursen kostar 1600. Då är det en heldag du betalar för med teoripass varvat med körpass och feedback. På körpassen har du instruktör som är med dig och ger dig personlig feedback. Lunch och fika ingår.

Du kan lösa ditt medlemskap på hemsidan i samband med att du bokar kursen!

Raderad medlem 61114

Guest
Medlemsskap fixat nu iaf :tummenupp

Hur mkt bantid blir det ungefär på en sånhär dag?

Mr_Sandersson

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2009
Hoj
TRIUMPH DAYTONA -06 TRX 850 -96 - såld
Hallå,
Kommer deltaga båda dagarna och kuska ner från Sthlm på fredagen. Kan man tälta/bo i bilen på banan? Alt vilket vandrarhem rekomenderas där fler deltagare tänker husera?

Ses snart wihoo!

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha R6 -08

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
Yamaha R6 -08
Då var lördagen full! Väntelistan är aktiverad så vill du chansa på att få en plats där kan du sätta upp dig så hör kansliet av sig till dig om det blir några återbud.

På söndagen finns det fortfarande relativt gott om platser kvar. Och gott om taggade instruktörer som vill ha en kul dag med dig på banan, så bara att anmäla sig :D:banana

elhombre

Medlem
Gick med
19 Oct 2012
Hoj
Ducce
Hmm nu blev man lite intresserad (aldrig varit på kurs, inte direkt letat iofs), orkar man att köra dit och hem samma dag från Göteborg? Någon som skall dit (söndag) från Göteborg?

Juh@

Fanatisk GDS
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
ZX10R-2011
Hmm nu blev man lite intresserad (aldrig varit på kurs, inte direkt letat iofs), orkar man att köra dit och hem samma dag från Göteborg? Någon som skall dit (söndag) från Göteborg?

Självklart ska du på kurs,inga problem att köra fram och tillbaka samma dag, gjort det ett antal gånger. Mycket lugn trafik en tidig söndagsmorgon också. Enda faran med att gå kurs är att det blir en vana och att du sträcker smilbanden.

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Jag skulle gärna ställa mig på väntelista till lördagens kurs men hittar inte riktigt hur jag ska göra på hemsidan. Räcker det att skriva här måntro? Skickade PM till Hera men hon hann koppla ner innan det kom iväg.

Vänligen Linus

Juh@

Fanatisk GDS
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
ZX10R-2011
Jag skulle gärna ställa mig på väntelista till lördagens kurs men hittar inte riktigt hur jag ska göra på hemsidan. Räcker det att skriva här måntro? Skickade PM till Hera men hon hann koppla ner innan det kom iväg.

Vänligen Linus

Anmäl dig på hemsidan som vanligt trots att det är fullt så är det klart, samtidigt bokar du söndag!

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Anmäl dig på hemsidan som vanligt trots att det är fullt så är det klart, samtidigt bokar du söndag!

Jag försöker men jag kan inte bli medlem i SVMC. Jag kan inte fylla i ort och när jag klickar på betala medlemskap står det bara och snurrar utan att komma vidare. Fungerar vara sig i Chrome eller IE för mig. Går det anmäla sig utan att vara medlem och lösa det senare?

//Linus

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar

Raderad medlem 61114

Guest

Det är inte lång bit. Lite tidigt man måste upp bara :gråta

Jag åker troligtvis på söndagen. Är lite osäker på om jag behöver byta däck så det inte blir underkänt vid genomgången av hojen, har blivit lite kanter på bakdäcket, kanterna skulle bli nerkörda snabbt på bana, men hjälper ju inte om jag inte blir insläppt, sura pengar med isf :( Hur känsligt är det?

Hur funkar det med avbokninsskyddet? Återbetalas allt om man skulle behöva avboka dagen innan? Eller vid katastrof på morgonen?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept