Maestro
Ny medlem
Snart kan jag till och med skriva en recention om den lilla rackaren (irobot roomba 560)
Påslös?
Snart kan jag till och med skriva en recention om den lilla rackaren (irobot roomba 560)
Påslös?
samt den nyare versionen som känner av avsatser=trillar inte ner för trappor etc.
Roomba har samma funktion. Du kan låta den dammsuga ett bord om man vill. Dessutom brukar man få med minst en "Virtual Wall" som är en liten dosa som skapar en ljusvägg som Roomban inte går förbi. Brukar ställa den att Roomban inte går in under sideboarden som är precis så hög att den brukar fastna där under..
Påslös?
Det är de väl allesammans... Har en smidig behållare som man tömmer efteråt. Vi kallar vår för "parterapeuten". Perfekt att släppa loss i hallen,köket och runt vardagsrumsbordet nån gång i veckan för att ta upp grus, smulor och annat som annars skulle skräpa ner resten av huset.
Tyvärr har batteriet börjat bli dåligt så den klarar inte många minuter längre. Är på jakt efter ett billigt ersättningsbatteri men det är svårt att hitta i Sverige och de verkar inte leverera dem till Sverige från Amazon.co.uk
Den ser rolig ut men hur effektiv är en sån där egentligen? Suger den bra?
Den ser rolig ut men hur effektiv är en sån där egentligen? Suger den bra?
Behöver man ha stora öppna ytor för att det ska löna sig?
Måste man lyfta över den till varje rum med tanke på dörrposter och lister?
Men dammsug själva för fan, latrövar!!
..mina luftrör är betydligt bättre sedan vi har trilobiten (städar ofta då den går varje dag i princip efter ett rullande schema) + perfekt när man har djur
dammsug du så kan vi med robotdammsugare leka dammsugare i sängen iställetMen dammsug själva för fan, latrövar!!
Det är de väl allesammans... Har en smidig behållare som man tömmer efteråt. Vi kallar vår för "parterapeuten". Perfekt att släppa loss i hallen,köket och runt vardagsrumsbordet nån gång i veckan för att ta upp grus, smulor och annat som annars skulle skräpa ner resten av huset.
Tyvärr har batteriet börjat bli dåligt så den klarar inte många minuter längre. Är på jakt efter ett billigt ersättningsbatteri men det är svårt att hitta i Sverige och de verkar inte leverera dem till Sverige från Amazon.co.uk
Men sen jag drog igång den för snart 2 veckor sen så har jag inte dammsugat med dammsugaren än ( och det med tjej i huset)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|