Nu har jag spikat ihop en instrumetpanel,
Mvh Peter
OOh det blir träpanel
Dom där fälgarna som sitter på är bland det hetaste man kan sätta på en gammal GSXR tycker jag
Nu har jag spikat ihop en instrumetpanel,
Mvh Peter
Ahh nu har jag fått lite jobb, jag som inget har.
Här är tittut cylindern som skall få smaka tigg, skall värma upp den å pressa ur fodren först.
Allt för nu. // Peter
hahahahahahaaaaaa....! Störtskönt!Pw min vänn för dig självklart
Tänkte ni skulle få något att skratta åt i helgen, alltså mig.....
Det var för några år sedan, typ fem år, frun var borta och jag å älsta grabben skulle äta. Pappa som man är jag fixar något snabbt, tror det var grillad kyckling och håll i er couscous. Man kokar vatten rör om sedan på spisen en stund igen å "klart å bertart"
När vi skulle börja äta säger sonen, pappa det smakar inte som mammas mat. Nej det är klart det är ju pappa som gjort det.
När jag skulle smaka på underverket ursch ack och tvi vad har jag gjort för fel?
Frugan kommer hem, och vad har ni ätit då? Grillad kyckling och couscous säger jag. Å vart hittade du det? Frågar frun. I den vita burken med genomskinligt lock. Men det är ju ströbröd!!!!!!!. Asgarv, inte undra på det smakade "Pecka"
Ha nu en underbar helg, själv skall jag jobba // Kocken
Ahh nu har jag fått lite jobb, jag som inget har.
Här är tittut cylindern som skall få smaka tigg, skall värma upp den å pressa ur fodren först.
Allt för nu. // Peter
Lite mer hans det med.
Bild:1 Här har jag grovslipat utvändigt.
Bild:2 Grovslipat invändigt.
Bild:3 Platta till turbon olja in.
Bild:4 Den lilla oljekylaren har jag hämtat, tror den är från en gsx 1100es. Sedan blir det rostfria rör och rör kopplingar, det blir ingen slang.
Nu måste jag fräsa cylindern, men det blir problem. Chefen tyckte inte att vi behövde någon fräs. Darn, då får jag väll läjja för det då.
Mvh Peter
Vilken duktig kille! Sådana kompisar skulle man ha!
Tack Jocke, men det har du ju. jag är bara ett samtal bort. By the way så bor du inte i vännäs utan i moneylake, det får du justera.
Tack Bushido. Nej det var inga problem alls, svtsade just efter jag värmt lös fodren så jag hade bra gundvärme i cyllen.
Värre var det när jag gjorde tanken till "puch:s lars" i 1mm alu, då får man ha tungan i rätt mun, eller hur det nu var.
// Peterpan
Snickeboa hopp fallera, snickeboa hopp fallera!
Jaha då stog operation rädda bb cylinder på tapeten, undra hur f.n det skall gå.
Mvh Peter
Host host!!!
I kväll vart det rökigt i garaget, nu är den startad innan vintern som var mitt mål.
Jag startade den på bensin och den gick fett så det verkar ju lovande då jag tänkt åka på e85. Men lite backjobb vart det, den läckte lite olja. Den verkar flöda lite på fyran, men då kom jag på att jag glömt justera bränsletrycket i all iver
Vet ej om han läser här, men jag vill rikta ett stort tack till Peter Viklund som benade ut strömslangarna åt mig tusen tack.
Mvh Peter
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |