Sjuk jävel vakuumförpackar kattunge!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vad ska han göra....? Ringa snuten och berätta att han blev misshandlat och sen berätta varför...? Knappast troligt, jag skulle inte blanda in snuten iaf om jag var killen i filmen... :tummenupp
Fullt möjligt att han bara ringer och säger att nån tokig jävel har misshandlat honom. Försvaret "Men han misshandlade kattungar" kan han säga är ren lögn. Plus, du åker ändå på misshandelsdomen även om de tror på att han misshandlade kattungarna.

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Vad ska han göra....? Ringa snuten och berätta att han blev misshandlat och sen berätta varför...? Knappast troligt, jag skulle inte blanda in snuten iaf om jag var killen i filmen... :tummenupp

Gissar på att straffet för misshandel trumfar djurplågeri, så en sjuk människa kanske inte ser att han gör fel och således kan anmäla förövaren.

Men det är oxå därför människan uppfann balaklavan.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Gissar på att straffet för misshandel trumfar djurplågeri, så en sjuk människa kanske inte ser att han gör fel och således kan anmäla förövaren.

Men det är oxå därför människan uppfann balaklavan.

Se också till att dölja reg. nr. på fordon och sånt där. Rent allmänt.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag har inte kollat filmen men det är ändå vidrigt.
Men är det värre än att dränka kattungar som man gjorde förr? Ett gammalt ex till mig hade en råtta som fick cancer. Hon dränkte den i en big-packlåda. Var hon också ett as? Var det mer humant för att råttan hade cancer?

Men visst, det är jävligt osmakligt att filma och lägga ut det på nätet.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Men är det värre än att dränka kattungar som man gjorde förr? Ett gammalt ex till mig hade en råtta som fick cancer. Hon dränkte den i en big-packlåda. Var hon också ett as? Var det mer humant för att råttan hade cancer?

Vad jag har förstått så upplever man en liten stund av eufori när man kvävs av syrebrist. När man drunknar upplever man bara djävulsk smärta och panik.

Om man nu vill gradera dråp...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Se också till att dölja reg. nr. på fordon och sånt där. Rent allmänt.

Lämna mobilen hemma.:tummenupp

Problemet är snarare varför han gör det.

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Vad jag har förstått så upplever man en liten stund av eufori när man kvävs av syrebrist. När man drunknar upplever man bara djävulsk smärta och panik.

Om man nu vill gradera dråp...

Man får syrebrist när man drunknar oxå har jag hört.

edit, sorry men vafan skall man göra

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Och du la upp detta därför....?

Edit: har ej sett klippet, men läst kommentarerna, hur går man tillväga för att få tag i denna kille, jag vill verkligen veta vem han är....

Som Markus sa så finns det fullt med info om människor som begått brott som är minst lika fula. Jag önskar dig all lycka i dina framtida rättskipningar.

Tycker det är synd att det inte förekommer mer lynchningar och hämndaktioner. Finns väl en viss chans att somliga åker på lite riktig rättvisa i fängelserna men jag tror aldrig jag har hört talas om nån riktig smaskig och rättvis hämndaktion i det fria livet. Möjligtvis nån gång där nån misshandlad frus pappa har nitat mannen.

Snela, kan ingen länka till nån story om nån mysig hämndaktion så man kan somna i natt? Helst svensk men det går bra med utländsk också. :tummenupp

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Man får syrebrist när man drunknar oxå har jag hört.

Jag men det blir inte samma långsamma förlopp. Vatten i lungorna gör sketaont, och sedan klipps syretillgången för hjärnan direkt.

Det fanns ju tom en hög med ungar för inte alldeles för många år sedan som ströp varandra för att man fick den där korta stunden av eufori av det. >.<

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Nån som vill diskutera jurtransporter där plågorna pågar i timme efter timme med empatidöda rallykallewannabees bakom ratten? Sönderstressade, panikslagna jur med frakturer både här och där. Hur länge har de trampats på när de tumlar runt i transporten innan de avlider? En del av det är nåt så oerhört föraktfullt mot vad vi benämner liv att jag för ovanlighetens skull saknar ord.

Innan frakten då? Leva med varbölder som kan rymma litrar, jajamen. Inte kul när dessa spärrballonger exploderar i en svålmaskin eller vid sågningen. Diskbråck mm som hade fått vilken människa som helst att vilja ta sig av daga.

Jobbat med styckning, så jag sett resultatet. Check.

Köttätare. Check.

Vi har mycket att göra upp med. Tycker djurplågeri är lika vidrigt oavsett om det är gulliga djur eller fula. Konsumenter och myndigheter som överser med det absurda i djurhållningen eller när enstaka knastar tar sig friheten att för eget gottfinnande förakta liv.

Tror jag på nyttan med era hämndpatruller? Nope.

Tycker jag illa om den lantis vars hemman översvämmas av kopulerande katter och avlivar dessa på effektivast sätt, skott, yxhugg eller klubba? Inte det minsta. Ska de leva ska de ha det bra, katter o annat.

Feel fri att skita i detta inlägg eller se över de egna vanorna, jag vet att jag behöver göra det på matsidan iaf.

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Lämna mobilen hemma.:tummenupp

Problemet är snarare varför han gör det.

Han kanske hade för många katter och inte kunde göra sig av med ungen?
Ungen kanske var sjuk?

Kanske framgår det av videon att han håller på med rent plågeri (vilket verkar vara det mest uppenbara), men man kan ju inte veta säkert?

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Jag men det blir inte samma långsamma förlopp. Vatten i lungorna gör sketaont, och sedan klipps syretillgången för hjärnan direkt.

Det fanns ju tom en hög med ungar för inte alldeles för många år sedan som ströp varandra för att man fick den där korta stunden av eufori av det. >.<

Försökte bara vara rolig i all skiten, sorry.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Ungen kanske var sjuk?

Kanske framgår det av videon att han håller på med rent plågeri (vilket verkar vara det mest uppenbara), men man kan ju inte veta säkert?

Tja, det som händer i videon är att han gosar lite med två kattungar, stoppar dem i en ziplockpåse, och sedan suger han luften ur den.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Nån som vill diskutera jurtransporter där plågorna pågar i timme efter timme med empatidöda rallykallewannabees bakom ratten? Sönderstressade, panikslagna jur med frakturer både här och där. Hur länge har de trampats på när de tumlar runt i transporten innan de avlider? En del av det är nåt så oerhört föraktfullt mot vad vi benämner liv att jag för ovanlighetens skull saknar ord.

Innan frakten då? Leva med varbölder som kan rymma litrar, jajamen. Inte kul när dessa spärrballonger exploderar i en svålmaskin eller vid sågningen. Diskbråck mm som hade fått vilken människa som helst att vilja ta sig av daga.

Jobbat med styckning, så jag sett resultatet. Check.

Köttätare. Check.

Vi har mycket att göra upp med. Tycker djurplågeri är lika vidrigt oavsett om det är gulliga djur eller fula. Konsumenter och myndigheter som överser med det absurda i djurhållningen eller när enstaka knastar tar sig friheten att för eget gottfinnande förakta liv.

Tror jag på nyttan med era hämndpatruller? Nope.

Tycker jag illa om den lantis vars hemman översvämmas av kopulerande katter och avlivar dessa på effektivast sätt, skott, yxhugg eller klubba? Inte det minsta. Ska de leva ska de ha det bra, katter o annat.

Feel fri att skita i detta inlägg eller se över de egna vanorna, jag vet att jag behöver göra det på matsidan iaf.

Du har säkert helt rätt. Jag vet inte exakt hur djurtransporterna går till men har nån förhoppning om att vi var lite bättre med sånt i Sverige. Skäms som fan ibland över att äta kött och skäms definitivt över mänskligheten. Har allvarligt funderat på att bli vegetarian men har för dålig moral...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Ungen kanske var sjuk?

Man använder en svart sopsäck om man har samvete, inte en transparent.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM