Det är ett utmärkt sätt att skrämma iväg framtida kunder iallafall
Jag hade tagit 2500:- för det jobbet.
Nån som ville ha hjälp med nått?
Hahaha.. Gubben då, för mkt att göra?
Mecken ska ha spö! Seriöst, har man inte jobb åt mecken kan han väl göra annat på firman? En grävmaskinist med grävskopa kostar inte ens 1000/h. Trams! Funderar på om man inte skulle börja jobba som mek istället för civilingenjör.
kan inte se nån som skrivit om vad som hade hänt om verkstaden hade knäckt ramen istället för fått bort bulten..
vem hade stått för notan? kanske därför verkstaden tog 500:-
Du bara fortsätter att leverera komik! Eller trollar du kanske bara?
Ur stycket ENGINE REMOVAL
View attachment 385262
Inte för att vara den som är den, men är inte bult A på första bilden en torx då? Ofta är det ju just torx till motorfästen. Och det ser ju iaf ut att vara spetsen på en torx som sitter i bulten.Tackar för bilden och erkänner mitt misstag. Fick lära mig nåt nytt.
Kan inte svara för allas mek-kunskap på SH men på moppesidan så är jag övertygad om att fler moppar mekas sönder än körs sönder..I de fallen detta brister så får man bita i det sura äpplet och lämna in hojen eller låta den stå och samla dam i brist på pengar.Misstänker att det står många hojar runtom i landet som mött sitt öde på detta viset när kostnaden för t ex eventuella motorfel fått ägaren att helt enkelt rulla in hojen för gott i en mörk hörna där den fortfarande står och samlar damm.
Inte för att vara den som är den, men är inte bult A på första bilden en torx då? Ofta är det ju just torx till motorfästen. Och det ser ju iaf ut att vara spetsen på en torx som sitter i bulten.
Jag är grävmaskinist o kör en EW160 hjulgrävare på 14 ton. Jag kostar ca 750kr/timme inkl ALLT. En 2 miljoners maskin inkl diesel samt erfaren maskinist. Känns som man får lite mer för pengarna om man jämför =)
Jag är grävmaskinist o kör en EW160 hjulgrävare på 14 ton. Jag kostar ca 750kr/timme inkl ALLT. En 2 miljoners maskin inkl diesel samt erfaren maskinist. Känns som man får lite mer för pengarna om man jämför =)
Perfekt, jag har ett jobb på landet, 50km från stan, bilfärja och sedan 20km fram till tomten.
Jobbet tar 15 minuter.
Generös och snäll som jag är erbjuder jag dubbel timkostnad!
Deal?
/e
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS