Vore tre år senare intressant att höra Teddys samlade erfarenheter som lojal OK-kund.
Tre säsonger, X antal mil, ett gäng kolvbyten och ännu fler ringbyten. Allt på OKQ8 Alkylatbensin och företrädesvis tvåtaktsoljan OK Speed Bio TT. Dessa tre säsonger har varit intensivt lärorika och dragit bort magins skynke från driv- och smörjmedel. Allt är lika självklart som enkelt och vem som hellst kan lära sig det om man bara är villig att lägga lite tid på det, kasta sina fördomma och och gå in i det med öppna ögon.
Nästan alltid spårar dessa frågor ut i rena gissningstävlingar om vilken produkt som är bättre eller sämre än någon annan. Sådana debatter tycker jag är ganska ointressanta. Faktum är att det kommer alltid att finnas något som är lite bättre. Och lite dyrare förståss! För mig är det intressanta att veta vad som är TILLRÄCKLIGT bra för MIG. Dessa produkter är tillräckligt bra för att köra en standard Honda RS250R i motionärstempo, det VET jag.
Det enda negativa är att OKQ8 i Vällingby som var den enda stationen i Stockholm med Alkylatbensin på pump bytte ut innehållet i tanken mot E85 för en vecka sedan.