Skäms på er

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Noterade precis i pollen på förstasidan att SD har näst flest sympatisörer här på SH efter M. Tragiskt. Ni vet själva vilka ni är. Skäms på er.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag tror att några med dynamisk IP har varit lustiga. Det kan omöjligt spegla snittet av SH's medlemmar.

Jag hoppas att SD inte får plats i riksdagen!
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jag tror att några med dynamisk IP har varit lustiga. Det kan omöjligt spegla snittet av SH's medlemmar.

Jodå, det har sett ut så i alla pollar på SH de senaste 7 åren. :fakta
Fundera en stund på hur den "typiske SD-väljaren" normalt brukar beskrivas av statsvetare och andra "förstå-sig-påare"...
...Fundera därefter på hur den typiske sporthoj.com-besökaren ser ut.

Lägg ihop ett och ett.

Jag hoppas att SD inte får plats i riksdagen!

Det får de. :mattias
Jag gissar på 6%.




Tyvärr
 
Last edited:

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Dala
Hoj
RC211V
Politik

Du vet inte vad du talar om tror jag, har du tx sett ett program på svt2 som hette "roten till allt ont"???? se det programmet innan du opponerar dig, man får gåshud av en jude som gått över till islam och kallar alla västerländska kvinnor för "horor" på grund av klädseln till exempel. Och sa rent ut till reporten att islam ska ta över hela världen.
(det var deras mål) del 2 sänds på söndag tror jag.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Du vet inte vad du talar om tror jag, har du tx sett ett program på svt2 som hette "roten till allt ont"???? se det programmet innan du opponerar dig, man får gåshud av en jude som gått över till islam och kallar alla västerländska kvinnor för "horor" på grund av klädseln till exempel. Och sa rent ut till reporten att islam ska ta över hela världen.
(det var deras mål) del 2 sänds på söndag tror jag.

ÅAS så kan man hitta en rabiat Nynazist som är villig att förneka förintelsen och hävda att det tredje riket ska återuppstå också.

Men muslimska fanatiker är inte att leka med, genomsnittsmussen är på sin höjd lite grinig under ramadan
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Du vet inte vad du talar om tror jag, har du tx sett ett program på svt2 som hette "roten till allt ont"???? se det programmet innan du opponerar dig, man får gåshud av en jude som gått över till islam och kallar alla västerländska kvinnor för "horor" på grund av klädseln till exempel. Och sa rent ut till reporten att islam ska ta över hela världen.
(det var deras mål) del 2 sänds på söndag tror jag.

Det finns puckon bland alla religioner och folkgrupper. Grundat på det du skriver ovan (en galen jude som konverterat till Islam) så ska du alltså rösta på SD?
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Jo men det låter ju helt logiskt att finns det några få extremister/idioter så bör man själv placera sig på lika låg intelligens-nivå och bli extremist/idiot åt andra hållet.

KORSTÅG FTW!







Eller så är man civiliserad, kontrollerad och låter idéer och tankar som mer platsar kring medeltiden än nu försvinna genom att vara proaktiv och ödmjuk.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
I vilket land bodde han?


Du vet inte vad du talar om tror jag, har du tx sett ett program på svt2 som hette "roten till allt ont"???? se det programmet innan du opponerar dig, man får gåshud av en jude som gått över till islam och kallar alla västerländska kvinnor för "horor" på grund av klädseln till exempel. Och sa rent ut till reporten att islam ska ta över hela världen.
(det var deras mål) del 2 sänds på söndag tror jag.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
"Den typiske SD-sympatisören är lågutbildad man mellan 20 och 30 år, och arbetslös oftare än andra. Vill se krafttag mot brottslighet och minskad invandring"

Måste vara många på SH som känner sig träffade av beskrivningen ovan.

I Sthlm fanns för länge sedan en kille med afrikanskt ursprung som var nazist och hängde med skinheadsen. Såg rätt kul ut. Undrar vad han pysslar med nuförtiden....
 
Last edited:

Dalafalo

Alltid retar det nån
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Dala
Hoj
RC211V
I vilket land bodde han?

Han bodde in Palestina, programmet visades för ca en vecka sen, själv bar han i min mening kvinnokläder, såg ut som en vit långklänning, och han hade mord i blicken, "ingen jag skulle vilja möta i en gränd" :D
 

MC Doktorn

Guest
Tycker inte att man ska skämmas för att man röstar på SD. Däremot bör de förljugna etablerade partierna skämmas som inte vågar ta upp frågor som rör integrationen.

Det är därför SD är större än V
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top