gaffel46
Ny medlem
fundrar på att dra på nya snyggare skivor med nått schysst mönster, nån som vet antinget ett företag eller person som göra detta till ett bra pris?
jra_racing skrev:det är inga problem bara du kan fixa någon som kan vatten eller laser skära det åt dig
Forsberg skrev:varför inte fräsa?
Solid snake skrev:Tappar härdningen o en massa annat lull lull, den kommer slå sig då.
Solid snake skrev:Tappar härdningen o en massa annat lull lull, den kommer slå sig då.
Forsberg skrev:Det vinnande konceptet är att köra med rätt hastigheter så värmen försvinner genom spånorna. Går att fräsa så ämnet knappt blir "mysvarmt"...
jra_racing skrev:fräsa en broms skiva tycker jag verkar mycket omständigt... Mycke vinklar och liknande så det måste vara enklast att skära ut den... Det finns skär maskiner som använder cad ritningar så man kan rita sin egen skiva sedan bara kopiera över till maskinen och så e det klart
gaffel46 skrev:fundrar på att dra på nya snyggare skivor med nått schysst mönster, nån som vet antinget ett företag eller person som göra detta till ett bra pris?
Ska du få en motard? Av vem?ozeo skrev:som i tråden nån tipsade om så gör snubben som jag vet på beställning exakt som du vill ha den för en 500ing typ.
får min motard skiva nån gång nästa månad..få se hu den bli
Mech skrev:Ska du få en motard? Av vem?
Vad är det för skiva då? Studenten är väl inte förrns om flera månader?
Tror han menade att motardskiva inte ska va särskrivet. Konstigt sätt att anmärkaozeo skrev:
Går rätt fort att rita på dator om man är van. Vet man måtten kan man rita en skiva på 5 min. Sen tar det kanske 10 min att göra CNC-programmet.Solid snake skrev:Nu ska jag bara fråga en sak, är det inte väldigt mycket mer omständigt att rita en skiva i en dator?
Polarens bror har gjort sånt, han höll på o rita i flera dagar innan han la in den i maskinen som skulle skära ut den.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|