Tack för en trevlig tur ... tempot var lagom, dvs så långsamt så att jag kände mig snabbMaverick_ou812 skrev:Får bidra med lite bilder jag också.
1. Är det nationaldag så är det... klart att hojen ska vara smyckad!
2. Solen bränner verkligen, skulle gissa på + 27 grader vid tillfället.
3. Solen bränner i hettan, se bara på HiXz
4. Solfaktor 15 är det minsta....
5. Snacka om att hungern satte in!
brinckis skrev:Tack för en trevlig tur ... tempot var lagom, dvs så långsamt så att jag kände mig snabb
Men turen kunde avslutas bättre för när jag kom hem till PIX i kävlinge för att hämta min väska började det regna. Fort som attingen for jag iväg och det gillade såklart inte polisen. Mer eller mindre avträngd från motorvägen och 1600 skr fattigare blev jag.
Han klagade dessutom på min nrplåt
nja ... tydligen ett snitt på 139 km/h på en 893 m sträcka (motorväg 110 km/h). Men tidigare hade jag pressat 250 ++ för att undvika regnet ... då hade han iofs inte fått tag i mig.wonderwizard skrev:fyfan va tråkigt slut på dan..
men du fick iaf behålla lappen... gick det fort ?
Dagens kommentar!!!!brinckis skrev:Men lika glad är jag för det ... det är ju bara pengar
Finfint Benkar!benkar skrev:Såg ju trevligt ut för er i södern! Måste ha varit många hojar ute på vägarna runtom i Sverige denna första "riktiga" Nationaldag (dvs att man är ledig)
Lätt inspirerad av er tråd genomförde vi/jag, med 15 timmars förvarning, en Nationaldagsrunda även i Tokholm, blev finfint! Bilder här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=84209
Så, då får vi anse att det from med nu är "Nationell Hojdag 6/6" som gäller kommande år, över hela landet!
/B
Maverick_ou812 skrev:Finfint Benkar!
Kul att du/ni hängde på idén och att ni reagerar lite sent där norröver är vi här på kontinenten rätt vana vid....
Detta får roddas ordentligt till nästa år så att alla forumdelar lägger upp sin "Nationell hojdag 6/6" tråd.
Vi blev "bara" 29 hojar av 40 anmälda, vilket förmodligen mest berodde på att det var +6 grader och mulet imorse. Detta skrämde nog en del mjukisar...
Maverick_ou812 / Wonderwizard
Ordf. / Vice ordf.
MCK Vilse
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|