Maverick_ou812 skrev:Vi blev "bara" 29 hojar av 40 anmälda, vilket förmodligen mest berodde på att det var +6 grader och mulet imorse. Detta skrämde nog en del mjukisar...
Maverick_ou812 / Wonderwizard
Ordf. / Vice ordf.
MCK Vilse
Malmö-motard skrev:Tror jag var i Ekeby strax efter 10 så ni hade nog hunnit sticka.
Tack själv och hojen blev ju sååå fin!!!Kami69 skrev:Tusen tack för en supertrevlig runda med goa vägar o trevligt folk!
Maverick_ou812 skrev:Vi blev "bara" 29 hojar av 40 anmälda, vilket förmodligen mest berodde på att det var +6 grader och mulet imorse. Detta skrämde nog en del mjukisar...
Cybercat skrev:Tänker ändå tränga mig på när det är mer än 14 grader, för det är ju självklart att ni efter denna rosiga tråd fixxar till fler turer!
Håller med wonderwizard!Cybercat skrev:Åhhhhh vad jag är mjuuuuk
Åberopar även Paragraf 1 i MCK Vilse: Jag hittade inte - till termosen med det som skulle värma mig nog att släpa mig ut.
Tänker ändå tränga mig på när det är mer än 14 grader, för det är ju självklart att ni efter denna rosiga tråd fixxar till fler turer!
mackie skrev:en suveränt bra dag med ett glatt och roligt gäng under många roliga mil. Detta var min premiär att köra i så stora sällskap, men jag hoppas det blir fler gånger...
Vi kom säkert hem till Malmö och utan större bekymmer. Gyvers cord började bli lite väl mycket synlig på slutet, men däcket höll ihop hela vägen till Stortorget i all fall. Hoppas du kom hem med i natt.
Tack till maverick och Ww för utmärkta egenskaper som reseledare, trots vissa incidenter så kom ju alla fram... .
Ser fram emot fler posörrunder som denna i sommar...
//Mackie
Tack!! Och räkna med fler rundor! Detta var min tredje eller fjärde gruppkörning i år och jag har inte tröttnat än!pgh245 skrev:Instämmer med tidigare inlägg, kul runda med kuliga folk. Ser fram emot ny runda då med 20+ och solsken.
/pgh
gyver skrev:Vill som alla andra tacka för en mycket trevlig dag. Fantaskis körning och sällskap och så Ww som räddade dagen med sitt inhopp som lekledare samt Maverik som gjorde hela dagen möjlig. Den flöt ju på utan några större incidenter trotts att undertäcknad fick avika lite tidigare pga en liten fadäs .
Hoppas vi ses igen
// Gyver
Skickar med några få bilder
1. Fadäsen
2. Bosjökloster
3. Bankärenden
Tack för berömmet!Matthe skrev:Kul att hitta på lite nya saker och inte bara trampa i gamla spår. Härligt!
Fick avvika tidigt då min sambo åkte akut till Lunds lassarett, pga komplikationer efter förlossningen. Blev lite panikslagen......Men hon kom hem igen på eftermiddangen så nu är det hyffsat med henne.
Mycket trevlig runda, så långt som jag var med (Bosjökloster).
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|