Skånes supermotard piloter

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Skånes supermotard piloter - LUND

Bankörningar, landsväg, offroad, étc.

Skriv upp Er på listan!

Listan uppdaterad!

1. Mr A // Flyttat!
2. Bastian // 0705-546348
3. imaster // 070-9783530
4. Ljunghusen // 073-7674183
5. -Rosen- // 070-9282399
6. stiffmaster
7. Chukabowa // 073-0655666
8. Mackan_Hstd // 076-8555888
9. Röris // 070-6127776
10.Rockern // 0704-151576
11.[Tim] // 073-5270436
12.TRX85r // 070-2706877
13.Supergizmo // 0735-322030
14.McRae // 070-8621149
15.Jompe // 070-2205397
15.Solid snake //
16.Snabb mange //
17.h-street //
18.KarlssonRacing //
19.Masse+ //
20.woodii //
21.pajsen //
22.kN_KY //
23.
24.
 
Last edited:
Gick med
11 Apr 2004
Ort
saxtorp
Hoj
några
Jag e på, vi brukat vara 3st o brukar köra på österlens härliga kurviga små asfalts vägar,2stktm o en ccm!
vi får höras så fort det torkat upp!
MVH
Jonas
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Söndagar em så gasar dom SM inne på Race House, ligger vid statoil spillepengen.
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Mr R skrev:
Finns det intresse för att samlas för körning ? Runt Malmö, Lund, lödde.., osv
Alla är välkomna nybörjare som tävlingsåkare.

Körning tillsammans är alltid roligare :tummenupp

Klart man är på....CRF:en gillar inte riktigt touring åka, så man får väl leka hela vägen till Österlen. Om man nu ska köra där.
 

stiffmaster

roligast på ett hjul
Gick med
12 Jan 2004
Ort
utanför lund
Hoj
honda crf450 motard-04 och yama 426-02a
klart vi skulle ta och fixa ett gäng nån gång till sommaren och döna runt lite och väsnas skulle ju vara riktigt colt om man var ett helet gäng som kom körande ger nog en hel del väsen av sig :banana
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Vi kan väl hålla koll på denna tråd när det blir mer åkbart på vägarna, körde lite igår men vägarna är hala pga grus och dyligt. Jag var väldigt nära att syna marken utanför sjukhuset. :mad:


Touring åka kan vara trist en längre sträcka, men är vägarna kurviga/roliga så är det inga problem för mig. Har kört ner till Ystad och österlens, där kan man ta flera genvägar genom skog/grusvägar mm. Riktigt roligt.

Kul att flera har visat intresse för samåkning.
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Hehe hade varit roligt om man blev en 10-15 motarder med öppna blås......genom skog och mark för att busa av sig lite.
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Zilversurfer skrev:
Hehe hade varit roligt om man blev en 10-15 motarder med öppna blås......genom skog och mark för att busa av sig lite.

Vi är redan 10 st som visat intresse så det kan lätt bli 15 st. Då måste man ju gasa genom stan Lund/Malmö ! vad folk kommer att kolla.
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Ingen som skall ut och köra lite snart? Tänkte till helgen om det är torrt på vägarna?
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Mr R skrev:
Ingen som skall ut och köra lite snart? Tänkte till helgen om det är torrt på vägarna?

Det skall bli väldigt kallt till helgen, men om det överstiger +7, kan jag tänka mig att vara på en runda..

Mvh//ZS
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Vi får väl se hur vädret blir till helgen.....kan inte söndag 20:e, skall iväg och hämta ett helsystem i Halmstad till RR hojjen:)
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Zilversurfer skrev:
Vi får väl se hur vädret blir till helgen.....kan inte söndag 20:e, skall iväg och hämta ett helsystem i Halmstad till RR hojjen:)


Intresset är dåligt nu, när det är körbart :va

Jag håller mig gärna borta från Lund, fick sitta polisbil för 30 min sedan. Jag hade verkligen tur polisen kunde sätta dit mig för bakhjulskörning över övergångsställa, inga blinkers, inget bakljus, osynlig reg-skylt, slicks däck, fortkörning.

Puh säger jag bara, fick en varning och att jag skulle skärpa mig samt tvätta hojen..Att man hade reg-skylten i hjulhuset var inget problem men den var så skitig så man inte kunde avläsa den. Får tacka den aldre mannen i bilen du unga som själv körde MC ville sätta dit mig för allt.. :mad: Man skall hjälpa inte stjälpa MC-förare.
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
Mr R skrev:
Intresset är dåligt nu, när det är körbart :va

Jag håller mig gärna borta från Lund, fick sitta polisbil för 30 min sedan. Jag hade verkligen tur polisen kunde sätta dit mig för bakhjulskörning över övergångsställa, inga blinkers, inget bakljus, osynlig reg-skylt, slicks däck, fortkörning.

Puh säger jag bara, fick en varning och att jag skulle skärpa mig samt tvätta hojen..Att man hade reg-skylten i hjulhuset var inget problem men den var så skitig så man inte kunde avläsa den. Får tacka den aldre mannen i bilen du unga som själv körde MC ville sätta dit mig för allt.. :mad: Man skall hjälpa inte stjälpa MC-förare.

jasså farbror blå är på hugget såhär på vårkanten... inte bra ju. men det börjar bli läge att köra lite.
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Ska bli kanon väder till helgen. Vem är på - träffas på Stortorget i Malmö 12.00....den 16/4.

Mvh//ZS
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top