chukabowa
Håårdcåår
om turen går norr om malmö så kan man ju hänga på. om det inte blir jobb i helgenZilversurfer skrev:Ska bli kanon väder till helgen. Vem är på - träffas på Stortorget i Malmö 12.00....den 16/4.
Mvh//ZS
om turen går norr om malmö så kan man ju hänga på. om det inte blir jobb i helgenZilversurfer skrev:Ska bli kanon väder till helgen. Vem är på - träffas på Stortorget i Malmö 12.00....den 16/4.
Mvh//ZS
Det var jäklar vad du har jobbat på då...
Ska vi fortsätta det här i MotardiMalmö-tråden? Eller starta sig en ny?
Vi behöver två saker! Ett gött offroad-område och ett gött busområde a´la stor, tom parkeringsplats...
EDIT: Stavarätttillsmilieåsånt...
Stor finfin raka så har vi ju Bjärred vid kärnkraftsverket.
Fett tankspridd juhuhu, mycket att tänka på och mycket som kräver tankeverksamhet just nu!2760760Har de öppnat ett nytt kärnkraftsverk?
Låter bra... Får reka söderåsen också, finns nog en massa såffta grusvägar där med..!
EDIT:
Lista sig lite
Bankörningar, Off-road, flygfäl, etc. Allt av intresse!
1. Mr A
2. Solid snake
3. imaster
4.
5.
6.
7.
Det hade varit gött du! Den plattan i Furulund kan man köra på varje dag, och det finns strålkastare vill jag minnas där, fast jag är inte skitsäker på att den är upplyst varje kväll!2760791jag skall kontakta Sonyericsson. Deras parkeringsplats har utökats, ny asfalt samt så finns det belysning. Denna parkering är helt tom under helgerna.
Skulle vara kanon att bygga en tillfällig motardbana, placera ut en bunt begagnade däck som rundningsmärken.
________
Parkeringen vid barsebäck har accepterat körning på helger. Granat m.fl. har fått lov, så då borde vi också få köra
_________
Lockarp, de accepterar minimotard och dessa brölar som fan. Förstår inte att de förbjuder motard. Skall kolla upp detta...
Klart man hakar på. Obs i mån av tid jobbar juHar de öppnat ett nytt kärnkraftsverk?
Låter bra... Får reka söderåsen också, finns nog en massa såffta grusvägar där med..!
EDIT:
Lista sig lite
Bankörningar, Off-road, flygfäl, etc. Allt av intresse!
1. Mr A
2. Solid snake
3. imaster
4.
5.
6.
7.
Lockarp, de accepterar minimotard och dessa brölar som fan. Förstår inte att de förbjuder motard. Skall kolla upp detta...
Dom brölar inte längre , kör med specialdämpare nu.
Dessutom 125cc gräns på banan.
Vill ni ta upp körning med stora motarder på banan kom då och ställ alla frågor till styrelsen idag kl 19:00 på Lockarpsbanan i klubbhuset (årsmöte).
Dom brölar inte längre , kör med specialdämpare nu.
Dessutom 125cc gräns på banan.
Vill ni ta upp körning med stora motarder på banan kom då och ställ alla frågor till styrelsen idag kl 19:00 på Lockarpsbanan i klubbhuset (årsmöte).
Nu lyser solen & det e torrt på vägarna,,så nu ska det gasas friskt håll i hatten
ingen dum idé... fast mina motardhjul ligger under trappan... får sprätta dynga istället
Du har blitt en redi sprätt
Fan man börjar bli klen asså frös som satan om händerna
Snowboardhandskar is the shit!
Fast de skyddar inte så bra iofs...
Hähä hon kan ju sy såna tumvantar till dig med, och med ett långt snöre som håller ihop dem innanför jackan du vet, så du inte blir av med dem din slarver!2768058min mamma ska få sy ett par muffar som man trär över styret.. lär värma händerna gott.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |