imaster
Bah
Hähä hon kan ju sy såna tumvantar till dig med, och med ett långt snöre som håller ihop dem innanför jackan du vet, så du inte blir av med dem din slarver!
Hähä hon kan ju sy såna tumvantar till dig med, och med ett långt snöre som håller ihop dem innanför jackan du vet, så du inte blir av med dem din slarver!
Jag har 2.2769244vafan. börjar bli mobbning nu..
jag har i alla fall en hoj
Jag har 2.
Coolt, han kan få göra till mig med, med pentagram samt upp-och-ner-vända kors.2770131Jag också!
Vinner man nåt pris för det eller...?
En jobbarkompis tillverkade handskydd i stål till mig igår, ska montera dem idag och se om jag kan få upp lite bilder...!
Bwahaha! Kan han säkert göra...
Mina är pulverlackade svart med klarlack över... Tror jag ska ta och blästra rent dem och lacka om med bara svart pulver för that matte black look... De passade schysst i alla fall, ska sätta lite gummidistanser i klämman över styret så jag inte repar det också...
Upp med bilder då!2770179Bwahaha! Kan han säkert göra...
Mina är pulverlackade svart med klarlack över... Tror jag ska ta och blästra rent dem och lacka om med bara svart pulver för that matte black look... De passade schysst i alla fall, ska sätta lite gummidistanser i klämman över styret så jag inte repar det också...
Lite kallt att köra nu, kom hem nyss efter en mörk tur
Någon som vill köra imorgon?
lätt..blir det retard eller grus kjörning?
nän som känner för o köra i stormen?
nän som känner för o köra i stormen?
jag ahde kunnat köra i vilket väder som helst bara hojen funkade
Va fan pratar du om, STORM? är jag full, har är det vindstilla!
Men din hoj funkar ju aldrig, sälj skitet och köp nytt!2771246jag ahde kunnat köra i vilket väder som helst bara hojen funkade
sälj skrotet o köp nått nytt
haha.. här blåser det friskt
ska man ges ej på o bygga om hojen nu då? har haft polisbesök hela morgonen.
BYGG OM, här skall det köras! Polisbesök, jag har ju sagt att det är fel att våldta småflickor under fem år
Men ärligt har ni fått inbrott/bestulna?
Snacka med dem själv.2771272nä inte så allvarligt.. var ett gäng ute igår o gick uppe på min bil bla... verkar inte blitt några skador så det gick inte o anmäla för skadegörelse. men polisen har fått namn på alla nu så han skulle snacka med dom.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |