Köra idag? Jag slutar 15 idag, och 13 resten av veckan.
Runt Lund låter najs, var ska vi träffas? Statoil norra 15:40?2815043Jag skall ut och köra om allt fungerar, motorn fick olja nyss. Hoppas inte att skiten läcker
köra runt lund?
Runt Lund låter najs, var ska vi träffas? Statoil norra 15:40?
Jag kör inte i Malmö dock, varför kan jag berätta sen.
Jag drar nu direkt iaf!
Tappat regplåten idag!
Känns som man ska ha den originalmonterad istället...
Spruckit runt skruvarna, satt bitar kvar.2815672tappat som i att skruvarna skakat loss.. eller att skruvarna ätit sej igenom plåten?
Tappat regplåten idag!
Var ute och rekade Söderåsen idag. Lite grus i vägkanten och från Stenestad mot Klippan låg det lite grussträngar mitt i vägen. Annars såg det bra ut. Kul att köra en runda kurvigt också, har inte gjort det sen jag tjacka motarden. Gött!
jag kan tänka mig att köra imorgon! jag är ledig hela dagen, malmö eller luind spelar ingen roll!
Kom över åsen på söndagen och kan bara hålla med men vägarna uppåt Örkeljunga var bättre
Var ända uppe vid Våxtorp och vände 27 mil och ont i
Motard är ingen långfärdshoj
Nä, konstigt nog så såg jag inte dem när jag var ute och letade efter plåten, var inne i Lund och vände.2815966stoppade farbror blå dig då!? Känner igen det där med farbror blå, hmm
Men det blir nog inget köra idag, vill ha en plåt om jag ska köra, ny är beställd iaf.
Du får göra en egen så länge
Imaster du får gärna sms:a mej om ni lattjar nånstans i Malmö ,, e nog där vid den tiden o jobbar så då kan man komma o glo litta när ni raml,,, menar gazzar
Nä, konstigt nog så såg jag inte dem när jag var ute och letade efter plåten, var inne i Lund och vände.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|