Skånes supermotard piloter

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Jag tänkte dra ner till bo01 mittemot skateparken vid halv fem-fem. Ngn som är på?
 

Solid snake

Guest
2816349 Jag skall köra idag. Har ordnat bakljus och registreringsskylt,
laglig igen :huvet



Du hörde vad polisen sa, åk ner och hämta en gul skylt :D
Jag orkar nog inte köra idag, känner mig helt slut, det börjar märkas att man jobbade kväll förra veckan. :pangihuve
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
finns en chans att mina grejer kommer idag, jag bör veta det om en timme, men om de kommer så är jag lätt med :tummenupp
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
BO 01 är det en en flyktningsförläggning i Malmö eller vad!? Skriv gärna var det ligger :tummenupp

Själv skall jag dra på mig skinnstället snarast och åka en sväng upp till Löddeköpinge och köra lite med happy hanuka, hörde att imaster skulle också möta upp. Vi kommer åka ner till Lund runt 15-16.00 tiden

finns en chans att mina grejer kommer idag, jag bör veta det om en timme, men om de kommer så är jag lätt med :tummenupp

Du kan få låna min sambos cykel om du vill vara med :tungan :D
 
Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
hörde att imaster skulle också möta upp.

Ska jag med..? :va

Blir ingen photoshoot idag, tjejen mår inte så bra så vi får ta det en annan dag. Så det innebär att jag måste vara borta omkring klockan 16.00.

Tänkte att jag skulle få sova lite idag i alla fall men eftersom folk ringer och väcker mig såhär mitt i natten är det lika bra att gå upp... :mad:

När och var i Lödde?
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
BO 01 är det en en flyktningsförläggning i Malmö eller vad!? Skriv gärna var det ligger :tummenupp

Själv skall jag dra på mig skinnstället snarast och åka en sväng upp till Löddeköpinge och köra lite med happy hanuka, hörde att imaster skulle också möta upp. Vi kommer åka ner till Lund runt 15-16.00 tiden



Du kan få låna min sambos cykel om du vill vara med :tungan :D

hmmm om vi pratar trampcykel så står jag nog över :rolleyes: :D
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
BO 01 r det en en flyktningsfrlggning i Malm eller vad!? Skriv grna var det ligger :tummenupp

Sjlv skall jag dra p mig skinnstllet snarast och ka en svng upp till Lddekpinge och kra lite med happy hanuka, hrde att imaster skulle ocks mta upp. Vi kommer ka ner till Lund runt 15-16.00 tiden



Du kan f lna min sambos cykel om du vill vara med :tungan :D

Bo01=västra hamnen. Och sen är det på parkeringen vid mässhallarna/turning torso. Du lär höra oss:)
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Precis hemkommen efter två timmar körning. Blev lite kallt mot slutet men annars var det skönt. Körde ni andra eller kollade ni på TV och drack varm choklad?
 

Solid snake

Guest
2817324 Precis hemkommen efter två timmar körning. Blev lite kallt mot slutet men annars var det skönt. Körde ni andra eller kollade ni på TV och drack varm choklad?
Jag, Mr A, Chukabowa och Imaster körde runt i Lund...
 

Mackan_Hstd

Smack my bitch up!
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Hojlös
Precis hemkommen efter två timmar körning. Blev lite kallt mot slutet men annars var det skönt. Körde ni andra eller kollade ni på TV och drack varm choklad?

Jag jonas och tobbe var ute och gasade runt någonstans utanför malmö.. har ingen vart vi var men vi slutade på en pizzeria i höllviken!:tuttar
trevligt!! haha jävla fint väder det var innan idag vid lunch och sedan kom den danska dimman och förpestade oss!:mad:
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag jonas och tobbe var ute och gasade runt någonstans utanför malmö.. har ingen vart vi var men vi slutade på en pizzeria i höllviken!:tuttar
trevligt!! haha jävla fint väder det var innan idag vid lunch och sedan kom den danska dimman och förpestade oss!:mad:

Ja den där dimman var inte att leka med, den låg tät över Malmö när jag kom dit strax efter fyra. Nu när jag åkte hem låg den dock riktigt tjock från Lomma upp till Borgeby ungefär, som värst såg jag inte ens 20 m framför mig. Jäkligt jobbigt att köra i 130 utan glasögon... :näsblod.

Söra sig imorrn? Jag går upp runt 1, måste vara hemma halv sju - vilket innebär att jag måste sticka senast klockan 18.00 från wherever we are.

1. imaster
23.
14.
61.
2.
17.
11.
 

Mackan_Hstd

Smack my bitch up!
Gick med
6 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Hojlös
Ja den där dimman var inte att leka med, den låg tät över Malmö när jag kom dit strax efter fyra. Nu när jag åkte hem låg den dock riktigt tjock från Lomma upp till Borgeby ungefär, som värst såg jag inte ens 20 m framför mig. Jäkligt jobbigt att köra i 130 utan glasögon... :näsblod. [QUOTE

Söra sig imorrn? Jag går upp runt 1, måste vara hemma halv sju - vilket innebär att jag måste sticka senast klockan 18.00 från wherever we are.

1. imaster
23. Mackan
14.
61.
2.
17.
11.
 

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM Superduke R -12
jag e säkert på... kan säkert sluta lite tidigare idag...

Det var mkt trevligt igår Mackan! :pannkyss
Jag hojtar till senare, Jonas ville åka till Sjöbo så får kolla hur vädret är
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top