Skånes supermotard piloter

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Barsebäcksrakan på söndag kl 13? Om det är bra väder dvs.

1. Solid snake
2. -Rosen-
3.
4.
5.
6.
7.
8.

om vi har ordnat kylpluggen tills dess (det har vi)
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Barsebäcksrakan på söndag kl 13? Om det är bra väder dvs.

1. Solid snake
2. -Rosen-
3. imaster - vid händelse av nytt däck, mitt bak är tokslut.
4.
5.
6.
7.
8.
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
1. Solid snake
2. -Rosen-
3. imaster
4. Mr Andersson - Samåker gärna med någon från lund
5.
6.
7.
8.
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
boohya :D:D vem gör trelleborg osäkert :yoparty (visserligen maffian men näst högst på listan)
 

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
1. Solid snake
2. -Rosen-
3. imaster
4. Mr Andersson
5. kN_KY
6. Trx85r
7.
8.


Förhoppningsvis inte allt för bakis. :gnissla
Någon som vill sammköra från Helsingborgstrakten?

Jag kör jy från Härslöv så vi kan slå följe om du vill,,du har jy träffat mej en gång innan när vi busade mellan Tågarp-Asmundstorp.Imaster kan jy kanske åsså joina på nånstans jy,,eller va säär du gustav?? :)

Nån som snackat med Anton eller om du läser själv,,hur e det med handen?? och bidde det nåra bra bilder :tummenupp
 
Last edited:

ninja_power

motard=sporhojdödare
Gick med
7 Nov 2005
Ort
blentarp
Hoj
GIXER K1:A
nu har jag äntligen fått tillbaks mitt körkort av sex månaders helvete tack vare farbror blå , och nu har jag köpt en husa 650 av snabe mange här på forumet o ska hämta den imorgon så nu e den tottalt genomgången o måste plågas i helgen , men va fan det e jo långt till barsebäck ingen som ska ut o köra i lundatrakterna på lördag kunde tagit en runda i häckeberga eller nåt :) eller bara plåga lundabor med ljuvligt fyrtakts muller .. men helst inte i stan pga slitna däck och glömt besiktiga
 

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Ort
Örkelljunga
Hoj
Yamaha YZF250

Jag kör jy från Härslöv så vi kan slå följe om du vill,,du har jy träffat mej en gång innan när vi busade mellan Tågarp-Asmundstorp.Imaster kan jy kanske åsså joina på nånstans jy,,eller va säär du gustav?? :)

Nån som snackat med Anton eller om du läser själv,,hur e det med handen?? och bidde det nåra bra bilder :tummenupp

Tjaaaoo!
Visst, vi slår följe på söndag! Jag har ju ditt nummer på mobilen så jag ringer dej så kan vi ju boka plats där vi ska cs!
E det någon som vet vilken tid det hela rör sig om??
 

Solid snake

Guest
2836125 Tjaaaoo!
Visst, vi slår följe på söndag! Jag har ju ditt nummer på mobilen så jag ringer dej så kan vi ju boka plats där vi ska cs!
E det någon som vet vilken tid det hela rör sig om??
13:00 är det vi samlas där. :tummenupp

2835637 nu har jag äntligen fått tillbaks mitt körkort av sex månaders helvete tack vare farbror blå , och nu har jag köpt en husa 650 av snabe mange här på forumet o ska hämta den imorgon så nu e den tottalt genomgången o måste plågas i helgen , men va fan det e jo långt till barsebäck ingen som ska ut o köra i lundatrakterna på lördag kunde tagit en runda i häckeberga eller nåt :) eller bara plåga lundabor med ljuvligt fyrtakts muller .. men helst inte i stan pga slitna däck och glömt besiktiga
Hade inte jag redan bestämt att sticka ut och fiska på lördag med Padde här på forumet så hade jag gärna hängt med dig och kört, fixa nya däck och besiktiga hojen så är jag på och busar runt Lund och inne i Lund nästa helg. :tummenupp
 
Last edited:

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag kör jy från Härslöv så vi kan slå följe om du vill,,du har jy träffat mej en gång innan när vi busade mellan Tågarp-Asmundstorp.Imaster kan jy kanske åsså joina på nånstans jy,,eller va säär du gustav?? :)

Nån som snackat med Anton eller om du läser själv,,hur e det med handen?? och bidde det nåra bra bilder :tummenupp

Haka på sig blir bra, jag finns i krokarna! Säg till var vi ska träffas bara! :tummenupp
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
ingen som ska ut o köra i lundatrakterna på lördag kunde tagit en runda i häckeberga eller nåt :) eller bara plåga lundabor med ljuvligt fyrtakts muller .. men helst inte i stan pga slitna däck och glömt besiktiga

Upptagen på lördag men på söndagen skall det köras! Skall vi fräsa lite runt lund sedan köra upp mot barsebäck och möta upp de andra 13.00

Jag börjar köra vid 10-11 tiden
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
nu har jag äntligen fått tillbaks mitt körkort av sex månaders helvete tack vare farbror blå , och nu har jag köpt en husa 650 av snabe mange här på forumet o ska hämta den imorgon så nu e den tottalt genomgången o måste plågas i helgen , men va fan det e jo långt till barsebäck ingen som ska ut o köra i lundatrakterna på lördag kunde tagit en runda i häckeberga eller nåt :) eller bara plåga lundabor med ljuvligt fyrtakts muller .. men helst inte i stan pga slitna däck och glömt besiktiga

det är körning från staffanstorp på lördag, kolal i lunda tråden :tummenupp

Upptagen på lördag men på söndagen skall det köras! Skall vi fräsa lite runt lund sedan köra upp mot barsebäck och möta upp de andra 13.00

Jag börjar köra vid 10-11 tiden

jag är gärna med och kör en stund innan också, speciellt som jag inte hittar till barsebäck :gnissla
 
Last edited:

Rockern

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM Superduke R -12
Jag ska till Gotland idag och inte hemma på hela helgen :( Typiskt nu när det ska bli fint väder i helgen...
Har inte kommit på nån ursäkt heller för att slippa följa med och köra båge istället.. hehe.. Hon hade blivit vansinnig

Usch, hon kommer aldrig förstå :rolleyes:
 

Solid snake

Guest
2837204 Jag ska till Gotland idag och inte hemma på hela helgen :( Typiskt nu när det ska bli fint väder i helgen...
Har inte kommit på nån ursäkt heller för att slippa följa med och köra båge istället.. hehe.. Hon hade blivit vansinnig

Usch, hon kommer aldrig förstå :rolleyes:
Köra hoj istället för att åka iväg är en bra ursäkt.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
jag är gärna med och kör en stund innan också, speciellt som jag inte hittar till barsebäck :gnissla

Är det inte det ena så är det det andra som flickan sa när hon hade näsblod... :tungan

Det är ev. så att jag är i Malmö på söndag förmiddag och åker därifrån upp till Barsebäck. Det vet jag imorrn eftermiddag, i så fall kan vi ju samåka därifrån om nån mer från krokarna ska dit?
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Är det inte det ena så är det det andra som flickan sa när hon hade näsblod... :tungan

Det är ev. så att jag är i Malmö på söndag förmiddag och åker därifrån upp till Barsebäck. Det vet jag imorrn eftermiddag, i så fall kan vi ju samåka därifrån om nån mer från krokarna ska dit?

låter bra det :)
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Är det inte det ena så är det det andra som flickan sa när hon hade näsblod... :tungan

Det är ev. så att jag är i Malmö på söndag förmiddag och åker därifrån upp till Barsebäck. Det vet jag imorrn eftermiddag, i så fall kan vi ju samåka därifrån om nån mer från krokarna ska dit?

Jag skall med till Malmö och kolla om det nu var mc huset som har "rea" skicka Pm när du vet hur det blir :tummenupp
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top