Skånes supermotard piloter

ninja_power

motard=sporhojdödare
Gick med
7 Nov 2005
Ort
blentarp
Hoj
GIXER K1:A
fan va tråkigt ingen som vill med ut på lördag , vad sägs om nu i veckan då , jag kan köra hoj till jobbet för jag jobbar i lund sen e det många timmar av leka innan det blir kväll ...sugen
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag skall med till Malmö och kolla om det nu var mc huset som har "rea" skicka Pm när du vet hur det blir :tummenupp

Tror MC-Huset var nästa helg, jag ska kolla om jag hittar lapparna. En annan finns ju på deras postlista... :hihi

Ivfsh så sticker jag från Malmö typ 12.00 - eller vi kan ju träffas på Statoil Midhem 12.00 så drar vi därifrån. Kör över Lomma och så så slipper vi motorvägen.

Om nån skulle sitta och trycka på ett 160-däck - PM:a mig! Jag är i desperat behov av ett billigt däck. Helst så jag kan kränga på det imorrn... :)
Håller det 100 mil så är allting bra! :tummenupp

fan va tråkigt ingen som vill med ut på lördag , vad sägs om nu i veckan då , jag kan köra hoj till jobbet för jag jobbar i lund sen e det många timmar av leka innan det blir kväll ...sugen

Fixar jag mitt däck är jag på att börna runt i Lund i veckan men jag är rädd för att corden kommer fram på söndag och då blir det inget mer köra... När slutar du jobba?
 
Last edited:

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Ort
Härslöv/Landskrona
Hoj
Fiskebåt
fan va tråkigt ingen som vill med ut på lördag , vad sägs om nu i veckan då , jag kan köra hoj till jobbet för jag jobbar i lund sen e det många timmar av leka innan det blir kväll ...sugen


Jag kan ev offra mej att busa lite även på lördag:)

Gött att du fått kortet tillbaka,,satan så snopna vi blev när farbror blå stod där mitt i rundan va :va
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jag kan ev offra mej att busa lite även på lördag:)

Gött att du fått kortet tillbaka,,satan så snopna vi blev när farbror blå stod där mitt i rundan va :va

satan så nära det var att någon (läs jag) krashade in i framförvarande :näsblod
 

Solid snake

Guest
Ze lista.

1. Solid snake
2. -Rosen-
3. imaster
4. Mr Andersson
5. kN_KY
6. Trx85r
7.
8.

Söndag 13:00, Barsebäck för de som har missat det.
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Tror MC-Huset var nästa helg, jag ska kolla om jag hittar lapparna. En annan finns ju på deras postlista... :hihi

Ivfsh så sticker jag från Malmö typ 12.00 - eller vi kan ju träffas på Statoil Midhem 12.00 så drar vi därifrån. Kör över Lomma och så så slipper vi motorvägen.

Om nån skulle sitta och trycka på ett 160-däck - PM:a mig! Jag är i desperat behov av ett billigt däck. Helst så jag kan kränga på det imorrn... :)
Håller det 100 mil så är allting bra! :tummenupp



Fixar jag mitt däck är jag på att börna runt i Lund i veckan men jag är rädd för att corden kommer fram på söndag och då blir det inget mer köra... När slutar du jobba?


http://www.reifenversand.com/ har billiga 160/60-17 däck. Hittade ett för 94 euro. Sen om det är sådär jättebra vet jag inte. Men billigt:tummenupp .

Jag hade gärna kört idag. Om jag inte hade legat hemma med feber och halsont. Taskig timing!:mad: :huvet :gnissla :va :huvet :huvet :mad:
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
http://www.reifenversand.com/ har billiga 160/60-17 däck. Hittade ett för 94 euro. Sen om det är sådär jättebra vet jag inte. Men billigt:tummenupp .

Jag hade gärna kört idag. Om jag inte hade legat hemma med feber och halsont. Taskig timing!:mad: :huvet :gnissla :va :huvet :huvet :mad:

Joo jag kommer beställa däck när jag har råd, nu har jag dock KRIS på bakdäck och inte så mycket pengar... :( Men det ska ordna sig, om inte annat får jag stå därnere och titta på er...

Var inne på Yamaha-center idag - de hade faktiskt inte så mycket och rean var inte så mycket att snacka om. Är man ute efter en ny jacka har de garanterat nåt men helställ hade de en modell - röd Dainese hallå - och delade ställ ett par stycken. Annars mest touring- och damprylar.

Hörs imorrn krappar..! :tummenupp

EDIT: 12.00 på Statoil Midhem imorrn - jag kommer inte ha tillgång till internet mer fr.o.m. nu så vill ni mig nåt så ring eller sms:a, 0709-783530.

Lägg gärna iväg ett SMS om ni ska med från statoil men blir sena.
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Joo jag kommer beställa däck när jag har råd, nu har jag dock KRIS på bakdäck och inte så mycket pengar... :( Men det ska ordna sig, om inte annat får jag stå därnere och titta på er...

Var inne på Yamaha-center idag - de hade faktiskt inte så mycket och rean var inte så mycket att snacka om. Är man ute efter en ny jacka har de garanterat nåt men helställ hade de en modell - röd Dainese hallå - och delade ställ ett par stycken. Annars mest touring- och damprylar.

Hörs imorrn krappar..! :tummenupp

EDIT: 12.00 på Statoil Midhem imorrn - jag kommer inte ha tillgång till internet mer fr.o.m. nu så vill ni mig nåt så ring eller sms:a, 0709-783530.

Lägg gärna iväg ett SMS om ni ska med från statoil men blir sena.

Var också där igår och glodde. Inte mkt att hänga i granen faktiskt:(

Du kan få mitt bakdäck billigt. Men då får du skruva av oh kränga skiten själv.

var är nu midhem :va

Kommer på motorvägen från Trellehulla så är det bara att fortsätta rakt fram när du kommer till Malmö. Kör genom stan, sväng vänster i rondellen och ta sedan första höger, sen är det första vänster, vänster igen, stanna vid valfri pump.:tummenupp
 
Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Var också där igår och glodde. Inte mkt att hänga i granen faktiskt:(

Du kan få mitt bakdäck billigt. Men då får du skruva av oh kränga skiten själv.



Kommer på motorvägen från Trellehulla så är det bara att fortsätta rakt fram när du kommer till Malmö. Kör genom stan, sväng vänster i rondellen och ta sedan första höger, sen är det första vänster, vänster igen, stanna vid valfri pump.:tummenupp

hmm, det är den macken vid centralen då eller? den där det är en massa skumma enkelriktade vägar och så?

hmm, det är den macken vid centralen då eller? den där det är en massa skumma enkelriktade vägar och så?

eller nu tänkte jag nog fel :S menar du att ajg ska ut på lunda efter den rondellen och sen vänster och sen vänster igen?
 
Last edited:

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
eller nu tänkte jag nog fel :S menar du att ajg ska ut på lunda efter den rondellen och sen vänster och sen vänster igen?


Jepp. Första vänster efter att du har kört in på Lundavägen. Samma infart som McDonalds och F1 hotellet.
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Bra, då möter ni upp mig i lund då? Ericsson nyasfalterade parkering!?

Vänligen ring men jag är säkert där från 11.30 och väntar!

Annars ringer jag dig Gustaf!
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Bra, då möter ni upp mig i lund då? Ericsson nyasfalterade parkering!?

Vänligen ring men jag är säkert där från 11.30 och väntar!

Annars ringer jag dig Gustaf!

ändrade planer? köra på parkeringen istället för BB?
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top