Skånes supermotard piloter

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Gruppköp utav oljefilter & luftfilter!?

Någon som är intresserad av att beställa oljefilter samt luftfilter till KTM 450-520-525-540-560-620

Ordnar bra priser vid större kvantiteter. Ex minimum 10 set oljefilter & 5 luftfilter om man skall beställa

skriv upp er i tråden...
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
Gruppköp utav oljefilter & luftfilter!?

Någon som är intresserad av att beställa oljefilter samt luftfilter till KTM 450-520-525-540-560-620

Ordnar bra priser vid större kvantiteter. Ex minimum 10 set oljefilter & 5 luftfilter om man skall beställa

skriv upp er i tråden...

hmm.. vad fan ska man med 5 luftfilter till :va vad kommer det kosta o när inhandlas o betalas allt?
 

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Gruppköp utav oljefilter & luftfilter!?

Någon som är intresserad av att beställa oljefilter samt luftfilter till KTM 450-520-525-540-560-620

Ordnar bra priser vid större kvantiteter. Ex minimum 10 set oljefilter & 5 luftfilter om man skall beställa

skriv upp er i tråden...

om oljefilterna e dom långa som passar husa kan jag vara intresserad... beror ju lite på när de blir av o till vilket pris! luftfiltret tvättar man :fakta
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
hmm.. vad fan ska man med 5 luftfilter till :va vad kommer det kosta o när inhandlas o betalas allt?

OK, skit i luftfiltren. Priser kan jag komma med först när jag vet hur många set det blir, skiljer sig markant om det är 10 set eller 50 set

Tänker iallafall satsa på KTM´s filter då de har bäst flöde...

Det långa passar till husaberg. Vet dock hur det är på de äldre modellerna

tänkte allt skall vara klart om två veckor!
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
men vafan!!! sidjäveln lägger ner o packar ihop med jämna mellanrum...



jag vill ha 10 par oljefilter. blir väll i runda slängar 700kr eller nått?
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Någon som skall köra något iveckan på kvällarna? Ska jag ta med moppen till Malmö eller får jag bara åka själv då? Kan köra mån och tisdag kväll isf... finns det nå intresse av att ha med en gotlänning....

Har dessutom läst att ni försöker lära er växla på bakhjulet.... är det inte meningen att man skall ligga så högt att man inte ska behöva växla? Ju långsammare på bakhjulet desto coolare kör vi med i gbg iaf... Köra fort på bakhjulet kan ju alla....

Men som sagt någon som har lust för en sväng isf?
Kan nås på 0704-322214
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Hojjen e med så hör av er nu....
Om bara vädret är bättre än här i gbg så blir det bra...
 

kN_KY

Rock on!
Gick med
24 Jul 2006
Ort
Örkelljunga
Hoj
Yamaha YZF250

Har dessutom läst att ni försöker lära er växla på bakhjulet.... är det inte meningen att man skall ligga så högt att man inte ska behöva växla? Ju långsammare på bakhjulet desto coolare kör vi med i gbg iaf... Köra fort på bakhjulet kan ju alla....

Givetvis e det coolare att köra sakta på bakhjulet = grymmare balans!! Själv e jag nog lite för feg för att våga satsa 100% på långsamma wheelis utan att ha en "pizza-drev" bak. :gnissla För precis som du skriver så att köra snabbt på bakhjulet e ju inget större konst, för till sist så ser ju fartvinden till att man får balanspunken bra mkt längre ner än vad den e om man kör sakta. Och sen e det ju bara till att ligga där.....
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Man blir ju fundersam.....

..... här har man hört att ni skall va coola och köra en massa. Inte en enda har ringt och sagt att det vart körning ikväll så jag tog mig ut på egen hand. Kan säga att jag nog vart i rätt stora delar av Malmö (elller det finns ju alltid ställen jag missat). Har hört att ni skall hålla till i frihamnsområdet och nere vid Turning Torso. Har kört runt en massa i bägge dessa områden i ett desperat försök att hitta några andra motarder att få leka med men inte en enda såg jag. Det enda jag såg var poliser och övningskörande mcfolk på konbanor som nötte inför körkort. Tog mig en sväng gjenom stan då för att kanske hitta någon där men icke sa nicke. Hamna tillockmed ute i fosie industriområde men icke.

Vart är ni alla motarder i Malmö? Eller vågar ni inte er ut på gatorna? Kanske inte är så många trots allt?

Kommer vara ute och köra imorgon med efter kl 18 någon gång så hör av er nu och motbevisa mina farhågor. Annars kan jag ju låta hojjen stå och vila i gbg medans jag är här.
Har alltså 0704-322214 så hör av er.
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Blir det någon körning snart!? Måste bli en sista repa i skåne juh

Imorrn kväll kanske? Med "Häggen"..? :)

Måste ju köra slut på mitt bakdäck nu så jag får kränga på det gamla igen... :tungan

Vart är ni alla motarder i Malmö? Eller vågar ni inte er ut på gatorna? Kanske inte är så många trots allt?

Kommer vara ute och köra imorgon med efter kl 18 någon gång så hör av er nu och motbevisa mina farhågor. Annars kan jag ju låta hojjen stå och vila i gbg medans jag är här.
Har alltså 0704-322214 så hör av er.

Nu ska vi tänka på att vi har en bit att köra till Malmö och ärligt talat så är inte stadskörning min grej riktigt. :3freak
Men, som sagt ovan, jag är på en tur imorrn. Var, när, hur och sånt?

EDIT: Behöver inte citera hela skiten kanske...
 
Last edited:

Solid snake

Guest
Jag hade gärna kört med dig Häggen om jag inte jobbade kväll denna veckan.
 

C.Persson

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2005
Ort
Hörby mitt i skåne
Hoj
ktm 625smc 04
jag hänger gärna på,slutar 18 och borde´kunna va i malmö strax efter 19.

0702 176503,ring eller smsa så jag vet var ni är om det blir nåt
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag är ledsen att jag fick upp ert hopp boys, kan inte köra idag för jag måste jobba. Kunde inte vara ledig idag. :(

Dra upp ett gäng till Helsingborg och invadera tisdagsturen där ikväll..! :tummenupp
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
imorron har jag o glidaren bokat att vi ska köra i barsebäck. han ska köra motard som den e tänkt att köras, dvs runt runt runt. blir på eftermiddagen/kvällen lite beroende på när vi båda slutar imororn.

bara o joina om ni känner för det.
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Imorrn kväll kanske? Med "Häggen"..? :)

Måste ju köra slut på mitt bakdäck nu så jag får kränga på det gamla igen... :tungan



Nu ska vi tänka på att vi har en bit att köra till Malmö och ärligt talat så är inte stadskörning min grej riktigt. :3freak
Men, som sagt ovan, jag är på en tur imorrn. Var, när, hur och sånt?

EDIT: Behöver inte citera hela skiten kanske...

Haha jasså bor ni inte i malmö?

Ja jag måste med göra er besvikna. Fick en akutgrej på jobbet så va tvungen att hem till götet igen. Men kommer ner till er nästa vecka igen på onsdag troligen. Men jag är på.

Jag hade gärna kört med dig Häggen om jag inte jobbade kväll denna veckan.

Nästa vecka då?

jag hänger gärna på,slutar 18 och borde´kunna va i malmö strax efter 19.

0702 176503,ring eller smsa så jag vet var ni är om det blir nåt

Sorry.... Men nästa vecka då?
 
Last edited:

Solid snake

Guest
Mycket möjligt att jag är på nästa vecka, beror på vad jag får för schema på jobbet.
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
såååå.. efter nånga om och men.. lite övertid på hjobet osv så skla vi nu dra enr till barsebäck. alla som vill köra e välkonmmna. o alla andra oxå för den delen :)
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
jävla pissväder!!


han inte mer än ner till barsebäck förän det börja regna. :huvet :huvet
 

Bifogat

  • IMG_4880.JPG
    IMG_4880.JPG
    104.1 KB · Visningar: 45
  • IMG_4881.JPG
    IMG_4881.JPG
    56.7 KB · Visningar: 42
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top