Skånes supermotard piloter

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag vill också köra... :(

Jag får vänta tidigast till onsdag, mitt lilla oljeläckage var inte så lite som bara en packning, det var en oljering till kolven som hade havererat och skapade ett övertryck under kolven som tryckte ut olja. Zattans fekking shajt. Tur att man fortfarande har garanti... :näsblod

Solid snake

Guest
2943859 Jag vill också köra... :(

Jag får vänta tidigast till onsdag, mitt lilla oljeläckage var inte så lite som bara en packning, det var en oljering till kolven som hade havererat och skapade ett övertryck under kolven som tryckte ut olja. Zattans fekking shajt. Tur att man fortfarande har garanti... :näsblod
"Den är byggd för att köras hårt, hela tiden." :rolleyes:

woodii

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
R6-2001, Workz WFA125,KTM 450 exc -05,
Hmm jag ska ev ut o köra med en polare, skulle ni hålla till på BB området isf? Jobbar dom inte där idag så parkeringen e full med bilar ?

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Hmm jag ska ev ut o köra med en polare, skulle ni hålla till på BB området isf? Jobbar dom inte där idag så parkeringen e full med bilar ?

hmm.. jo dom jobbar nog.. men full med bilar har den nog aldrig varit. vi brukar hålla till på den delen med finare assfalt.. o som ligger längst bort från ingången sett.. så ingen parkerar där ändå. o sen e det ju inte bonbsäkert att vi kör heller.. verkar inte va nn som vaknat än :va

jag har dock en polare som e grymt sugen på o testköra lite otard runt konerna.

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
aha! en som vaknat :D

tja.. det e inte omöjligt det heller.. saka kanske dra o kolla på anär anton gör bort sej på crossabanan. men man kna ju köra hoj dit.. typ en rejäl omväg eller nått.

Nu har man vaknat!

Vart skall Anton köra? Inte är det i Tomelilla. Tänkte att man skulle köra dit och kolla lite på finalen i cross VM på söndag, banan ser då sjuk ut :D

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha