chukabowa
Håårdcåår
mmm massa tel.nummer till mc-grabbar..
namnam moahahaha..
*fniss
mmm massa tel.nummer till mc-grabbar..
namnam moahahaha..
*fniss
vad snackar vi för terräng? är dfet gyttja upp till knäna och bara bjas eller schysst grus?
så man varjefall har en ärlig chans att köra där?
Hur underlaget är kan jag inte säga något om, aldrig åkt vid revinge. Skall montera nya crossdäck idag Men nu ligger det ca 1dm snö så det går nog inte så bra med slicks... kanske Racehouse är ett alternativ då
Hur underlaget är kan jag inte säga något om, aldrig åkt vid revinge. Skall montera nya crossdäck idag Men nu ligger det ca 1dm snö så det går nog inte så bra med slicks... kanske Racehouse är ett alternativ då
HaHa, snökaos i skåne
Roligaste dagen på riktigt länge, helt själv på småvägarna i Lund imorse. SCCCHISS haha rally, lovar att jag ritade streck från stan och hem, bilen gick fan inte rakt en meter. Ut och kör bil nu! Ni skåningar behöver verkligen träna
Angående Revinge så är det nog 1/2 meter drivsnö och man har inga dubbdäck, så det blir inställt för mig!
Racehouse, mycket möjligt har dock lite känningar i svanskotan så vi får se...
HaHa, snökaos i skåne
Roligaste dagen på riktigt länge, helt själv på småvägarna i Lund imorse. SCCCHISS haha rally, lovar att jag ritade streck från stan och hem, bilen gick fan inte rakt en meter. Ut och kör bil nu! Ni skåningar behöver verkligen träna
HaHa, snökaos i skåne
Angående Revinge så är det nog 1/2 meter drivsnö och man har inga dubbdäck, så det blir inställt för mig!
Racehouse, mycket möjligt har dock lite känningar i svanskotan så vi får se...
Har ett område här som kanske kan verka intressant.
1. Plattan: ganska stor asfalterad platta, över 200 meter lång, säkert 70 meter bred, finns möjlighet att sätta ut koner så kan man bygga en egen bana för supermotard.
2. Slingan runt cementadammen: som ni ser på bilden så är det mest asfalt, en del snäva kurvor, samt en del med grus (det är den i mitten av vägarna som går där) som är lite skumpig och ganska lös grusväg till och från.
Säg till om ni tycker det är lönt med konbana, isf kan man ju bemöda sig att skaffa koner.
Edit: glömde bilden.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |