Skånes supermotard piloter

Solid snake

Guest
Har ev. säsongens första match på lördag, annars hänger jag gärna på till Revinge. Vet mer ikväll...

Ang. det andra stället tycker jag vi får tjöra lite där och se om det är nåt att ha.

När vill du ha tillbaka ditt släp? :rolleyes:
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
hehe.. körde lite med solida ormen ikväll... 3:e gången nånsin jag får lyfta hojen för o komma vidare... första gången jag inte klarar o lyfta själv :rodnar
 

Bifogat

  • 28.JPG
    28.JPG
    129.2 KB · Visningar: 73
  • 280.JPG
    280.JPG
    118.9 KB · Visningar: 57

Solid snake

Guest
2793167 hehe.. körde lite med solida ormen ikväll... 3:e gången nånsin jag får lyfta hojen för o komma vidare... första gången jag inte klarar o lyfta själv :rodnar
Klockrent. :lol

Förresten jag vill inte köra mer skog innan det är torrt där inne, noll grepp ju... :gnissla


Förresten, fick till en så fet uiili här i Kävlinge utanför Scan, nu ska man bara lära sig att växla uppe på bakan med denna, duccen kunde man ju men denna är lite annorlunda.

Motard rockar! :yoparty
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
När vill du ha tillbaka ditt släp? :rolleyes:

Tja, igår hade ju vart bra... ;)

Imorrn kväll är jag rätt upptagen men fredag i så fall...

Förresten har jag match på söndag så det innebär att jag gärna hänger på på lördag..!

Var ute och gled :)hihi) lite på snö idag, sjukt svårt med motardhjulen för bakdäcket vill inte framåt när man gasar, bara ut på sidorna. Svinade lite i stan också, triggade en bil till räjs, stannade vid 50 km/h så han trodde nog jag var en moppe. Sen drog jag om honom i en bra bit över 50. Sen svängde han.
 

Solid snake

Guest
2793482 Tja, igår hade ju vart bra... ;)

Imorrn kväll är jag rätt upptagen men fredag i så fall...

Förresten har jag match på söndag så det innebär att jag gärna hänger på på lördag..!

Var ute och gled :)hihi) lite på snö idag, sjukt svårt med motardhjulen för bakdäcket vill inte framåt när man gasar, bara ut på sidorna. Svinade lite i stan också, triggade en bil till räjs, stannade vid 50 km/h så han trodde nog jag var en moppe. Sen drog jag om honom i en bra bit över 50. Sen svängde han.
Ja, men du var ju inte inne och jag hade helt ny hoj ju, do the math. ;)

Fredag funkar bra för min del! Ang. lördag, var söra sig? Revinge eller Furulund? :va

Sjukt svårt är bara förnamnet, lera är fan lika jobbigt, fast det släpper både fram och bak hela tiden, inte alls som snö. :3freak
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Last edited:

Solid snake

Guest
2794009 Vaddå inte inne, jag var hemma hela tisdagen, hela heeeela för jag var sjuk... :tungan

Jaa var tjör vi på lördag? siiit samma för mig, jag är körsugen bara... :hihi



:yoparty :yoparty
Vet inte än, får se, jag är sugen på både revinge och furulund, hmmm.

Ner och kolla läget i furulund idag, var tjockt med snö där för 2 dagar sen.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Ja var tjör vi på lördag?? Gärna nåt ställe där man kan stanna ett par timmar för jag slänger upp hojen på kroken. omständigt att byta körställe
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Jag är på att köra lite asfalt om vi gör upp en tajt konbana
måste ändå lära mig wheela hehe

Imaster; du har min skruvmejsel!
 

Solid snake

Guest
2794685 Ja var tjör vi på lördag?? Gärna nåt ställe där man kan stanna ett par timmar för jag slänger upp hojen på kroken. omständigt att byta körställe
Tjao jag var nere och kollade där vi filmade wheelies du vet, de har fan lagt träd och skit på plattan, fast de tar inte såå mycket plats, vi kan nog sätta ut koner och ändå få plats, det finns liksom fortfarande 200 x 70 meter att köra på. :rolleyes:

Jag är lite kluven nu, furulund eller revinge, fast jag har inte rekat revinge än.

Så vi kan väl ta furulund isf. :näsblod
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Tjao jag var nere och kollade där vi filmade wheelies du vet, de har fan lagt träd och skit på plattan, fast de tar inte såå mycket plats, vi kan nog sätta ut koner och ändå få plats, det finns liksom fortfarande 200 x 70 meter att köra på. :rolleyes:

Jag är lite kluven nu, furulund eller revinge, fast jag har inte rekat revinge än.

Så vi kan väl ta furulund isf. :näsblod

Jag satsar på furulund!
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Man blir ju nästan lite sugen på att komma å rasta er :hihi
 

Solid snake

Guest
2795571 Nån som ska ut & rulla nåt idag om det blir väder till det

:hojsmilie
Kanske, jag ska lämna släp till imaster idag men det blir nog senare ikväll.

I värsta fall så kan jag ju köra hoj dit och morsan kan köra släpet dit. :rolleyes:

Så kan jag köra lite idag med. :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top