Skånes supermotard piloter

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag blir inte med, har inte tillfälle att hämta min hoj för jag kan inte ta mig ner till Lödde. Sen vet jag inte om den är klar heller men det vill jag inte veta eftersom jag inte kan hämta den ändå... :mad:

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
blev inte så många igår... men ack så kul ändå!

kanske skulle säga att när jag o mr a körde där (barsebäcksparkeringen) igår kom de en snubbe o sa att vi inte ska köra där när det blåser mot hamnen o husen. det låter tydligen för mycket där borta då, o dom boende blir griniga... om de däremot blåser åt andra hållet e de absolut inga problem!
snubben brydde sig inte men han hade tänkt o brassa runt med sin quad på parkeringen oxå, o ville inte att de skulle bli "förbjudet" o köra där.

Solid snake

Guest
2963233 blev inte så många igår... men ack så kul ändå!

kanske skulle säga att när jag o mr a körde där (barsebäcksparkeringen) igår kom de en snubbe o sa att vi inte ska köra där när det blåser mot hamnen o husen. det låter tydligen för mycket där borta då, o dom boende blir griniga... om de däremot blåser åt andra hållet e de absolut inga problem!
snubben brydde sig inte men han hade tänkt o brassa runt med sin quad på parkeringen oxå, o ville inte att de skulle bli "förbjudet" o köra där.
Hahahaha! Det där skiter jag fullständigt i, det kan dessutom knappast låta så mycket nere i hamnen.

Men deras båtar kan de hålla på med, de är ju helt ljudlösa. :rolleyes:

Ren idioti enligt mig, folk är för känsliga.

Vakten jagade mig och Padde igår förresten, det var nån ny vakt som försökte stoppa oss, körde till och med efter en bra bit. :yoparty :OuTlAw

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Hahahaha! Det där skiter jag fullständigt i, det kan dessutom knappast låta så mycket nere i hamnen.

Men deras båtar kan de hålla på med, de är ju helt ljudlösa. :rolleyes:

Ren idioti enligt mig, folk är för känsliga.

Vakten jagade mig och Padde igår förresten, det var nån ny vakt som försökte stoppa oss, körde till och med efter en bra bit. :yoparty :OuTlAw

Haha vilka Outlaws ni e..... haha.. tar med motarden ner på måndag...

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Är det någon som är sugen på att köra vid BB imorgon (söndag). Konbana givetvis!

:yoparty

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Är det någon som är sugen på att köra vid BB imorgon (söndag). Konbana givetvis!

:yoparty

hade varit nice om det inte varit för att jag e så jävla slö nu efter at ha varit i göteborg igår.

ledsen att jag inte dök upp i torsdags heller.. hade feber o var jävligt trött.. samt att tjejen oxå var lite kass så vi stanna hemma o kola på tv istället...

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Dåligt intressen för körning igår!

Hur ser veckan ut för Er andra? Var ju kalaskul att köra konbana. Jag vill köra nu, någon som är på ikväll 17-tiden???

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Dåligt intressen för körning igår!

Hur ser veckan ut för Er andra? Var ju kalaskul att köra konbana. Jag vill köra nu, någon som är på ikväll 17-tiden???

jobbade igår =(
har lite grejer som måste göras idag, så blir nog inget köra för mej...
men imorron framåt kvällen skulle funka fint!! o resten av veckan e nog inga större problem o köra heller... =)

Solid snake

Guest
Jobbar kväll denna veckan, börjar 18 så att vara där ute kl 17 känns ju lite sådär.

Köra dit, kolla i 15 minuter, sen köra till jobb. :näsblod

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Möjligt att jag kan avvara någon kväll i veckan. Dock så får jag körförbud på hojen på torsdag :näsblod

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
kommer nog ut till bb sen idag... kl 13 e lite tidigt men nån timme senare kan de hända att jag dyker upp!

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
va inte så sugen på o köra efter jag bytt olja idag... upptäckte nämligen att bulten som håller svingen saknade sin skalle!!!
en ny e beställd från karlström, så jag e nog fit for fight igen på torsdag kanske

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM