Dags igen med inlägg, om vi fortsätter i samma fart kommer vi passera 1550 inlägg fredagen den 21 april, på ett ungefär. Skall vi enas om att inte skriva i tråden på en vecka Nä, jag skall inte begära det omöjliga.
JKay skrev:2043319Alltså...inte för att vara sån men vi reisleiters har nog med planeringsjobb
Sad Glad skrev:2043556Aah... ni skall ut och snitsla rundan innan vi ger oss ut?
Oas skrev:2042123Preem Kävlinge 060328
PGH skrev:2043601Så klart vi ska, hur kul är det om det helt plötsligt dyker upp en j-vla grusväg Rundan rekas innan.
Say when, har jag fått mina däck och hojen besiktigad så hänger jag typ med, om det går.PGH skrev:2043601Så klart vi ska, hur kul är det om det helt plötsligt dyker upp en j-vla grusväg Rundan rekas innan.
Maverick_ou812 skrev:2042200Annars finns det väl fler mackar i Kewlinge?
Du får ha en gubbe på Preem som slussar alla vidare till nästa mack om dom inte ställer upp på det, mest så att dom ser vad dom går miste om.
ALLA måste ju vara fulltankade innan vi drar eller hur?
Du har inget typ jättelitet stativ jag kan sätta min kamera på?Ljunghusen skrev:2044288Tjenare
Jag hakar på
Solid snake skrev:2044292Du har inget typ jättelitet stativ jag kan sätta min kamera på?
Ljunghusen skrev:2044295Nja jag har bara ett normalstort, och det lånar jag inte ut
Vad tänkte du ha det till?
jag hoppas det är söderåsen som gäller???
Hallå, vi är fan 60 stycken nu, nån mer än jag måste vara rik och ha videokamera.JKay skrev:2044304Filma rundan...som en liten föråkare.
Fler som har digitalvideokamera att kunna bidra med??
Det fixar du med två tvättsvampar och en massa gaffatejp.Ljunghusen skrev:2044310Hallå igen, jag har en videokamera, men inget tankfäste
Solid snake skrev:2044308Hallå, vi är fan 60 stycken nu, nån mer än jag måste vara rik och ha videokamera.
Edit: om fler vill filma så kan vi åka före och stanna vid bra platser att filma tillsammans, typ.
Solid snake skrev:2044313Det fixar du med två tvättsvampar och en massa gaffatejp.
Den blåa, blir nog en av de sista rundorna innan den åker ut på annons, fifan!Ljunghusen skrev:2044315Vilken knarr ska du köra?
öööööö ingen tejp på min tank
2 tvättsvampar under kameran, som stötdämpare, vibrationer och videokamera går inte ihop så bra, och sen en massa silvertejp långt ner på sidorna av tanken så den inte lossnar.Fredchen skrev:2044359kan nog fixa fram en videokamera.. men har inget kamerafäste men det går väll bra med silvertejp?
JKay skrev:2044445Jag hade tänkt att fixa ett kamera fäste på ngn vänster. Om jag gör ett själv eller hur jag löser det, det vet jag inte.
Men det hade varit fint om fler hade kunnat lösa ett montage på sin hoj och filmat rundan. Sen kan jag försöka ge mig på att klippa, redigera och sen lägga upp filmen på min nya domän...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|