Skånevåren-turen 22 april

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
JKay skrev:
2023183 MCK Vilse meddelar!
Sorprajs nr 1: Vi har 5% rabatt på bensinen som tankas denna dag på PREEM!! Se till att tanka där!

Sorprajs nr 2: Vi har grupprabatt på frukost denna dag. Ordinarie pris är 40:- för en ½ liter dricka o en Baguette. VI ger 35:-
MEN....kravet blir att dom som anmäler sig på listan får första tjing!! Kommer det fler oanmälda så får dom inget! Vid regn så beställs inga. Maten beställs på torsdagen innan start...Viktigt att vara med då!

Sorprajs nr 3: Hemlis.... :banana :hihi

Blir det kasst väder så naturligtvis ställs det in!!!

JKay Arrangör o Reisleiter 0708-966915
PGH Medarrangör och Reisleiter 0733-743952

Maverick_ou812 (MCK Vilsegeneral och Supervajsår över hela arrangemanget

Gött jobbat JKay!! :tummenupp
En baguette o lite dricka innan start är kanon och soppa behöver vi alla!

PGH skrev:
2046252 Tro mig, jag försökte få honom till att bjuda lite på sig själv men ack vilken mes han är :rofl

OBS---SKICKA ETT PM TILL JKAY SENAST PÅ ONSDAGEN DEN 19 APRIL OM DU SKA HA FRUKOST PÅ PREEM PÅ MORGONEN---OBS
IT chefen stöttar och supportar, precis som det ska vara! :yoparty
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2046662 Du får ju försöka lite bättre.... :D



Du borde ju föregå med gott exempel..... :D

Dem hade inte min storlek i affären :rolleyes: O inte hade dem några fräcka(läs sexiga) högklackade stövlar heller, skitaffär. Åk inte dit, bojkott numera grabbar :huvet
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Hupp!!
Hur kom nu JAG på tal som strippkung?? :va
Att töserna inte klagar normalt...det gör inget..men tänk på alla grabbar som får sin mandomsstolthet spolierad!!!! :arsele

Jag tar en session på ett separat cheygazz...ngn gång efter att ha besökt gymmet ett par tusen timmar. :hihi :slicka

:FU
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Slinker in med att berätta att jag åtminstone hämtade min hoj igår - så nu ska det bara bli den 18, sen är jag på.. ;)
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Swish skrev:
2046758 Slinker in med att berätta att jag åtminstone hämtade min hoj igår - så nu ska det bara bli den 18, sen är jag på.. ;)

Tjusigt!!! :tummenupp Grattis!
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
REGNNNN!! körde från Lund till trelleborg.. hem till föräldrarna... diskade innan dom kommer hem från Afrika idag.. (jag vet jag är underbarn, fast jag som skapat disk högen i för sig). Körde tillbaka till lund i medelhastighet 150 på E6 enbart för att försöka köra mellan regndropparna hem.... kallt och regnigt inte kul.....

Det stället man fryser mest på är pungen..... fingrar och tår hmmm... HA, jävla skit snack :fart
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Edvardsson skrev:
2046805 REGNNNN!! körde från Lund till trelleborg.. hem till föräldrarna... diskade innan dom kommer hem från Afrika idag.. (jag vet jag är underbarn, fast jag som skapat disk högen i för sig). Körde tillbaka till lund i medelhastighet 150 på E6 enbart för att försöka köra mellan regndropparna hem.... kallt och regnigt inte kul.....

Det stället man fryser mest på är pungen..... fingrar och tår hmmm... HA, jävla skit snack :fart

Kom du inne i lund idag, vid 1-halv2 tiden, på en röd/vit r1?
 

HbgQ

Guest
JKay skrev:
2046744 Hupp!!
Hur kom nu JAG på tal som strippkung?? :va
Att töserna inte klagar normalt...det gör inget..men tänk på alla grabbar som får sin mandomsstolthet spolierad!!!! :arsele

Jag tar en session på ett separat cheygazz...ngn gång efter att ha besökt gymmet ett par tusen timmar. :hihi :slicka

:FU

Du får tänka lite på oss tjejer oxå..Vi får ju något snyggt att kolla på...
Strunta i vad grabbarna tycker....
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
HbgQ skrev:
2046878 Du får tänka lite på oss tjejer oxå..Vi får ju något snyggt att kolla på...
Strunta i vad grabbarna tycker....

Du ska ha sinnesnärvaro kvar att kunna köra sen.... :hihi

Jag tänker ALLTID på medmänniskor! Vill ju inte vara taskig mot dem heller.... :7peta
 

HbgQ

Guest
JKay skrev:
2046888 Du ska ha sinnesnärvaro kvar att kunna köra sen.... :hihi

Jag tänker ALLTID på medmänniskor! Vill ju inte vara taskig mot dem heller.... :7peta

Hm..... Jag vet att det är lätt att köra in i bilar när det är snygga lättklädda killar i närheten..
Kanske är lika bra att du har stället på... :pannkyss
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
PGH skrev:
2046252OBS---SKICKA ETT PM TILL JKAY SENAST PÅ ONSDAGEN DEN 19 APRIL OM DU SKA HA FRUKOST PÅ PREEM PÅ MORGONEN---OBS

Påminner!!

HbgQ skrev:
2046903 Hm..... Jag vet att det är lätt att köra in i bilar när det är snygga lättklädda killar i närheten..
Kanske är lika bra att du har stället på... :pannkyss

Hehehe...så är det! :tummenupp

Men jag ska annordna ett separat cheygazz...då kanske.... :hihi :tungan
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Spiderman R1 skrev:
2046801 Upp med bilder :tummenupp


det regnar nu, så jag kan inte ta några bilder... den får ju inte bli blöt..!! :tungan

Om det slutar regna kan jag gå ut och fota den lite, nu står den fint i gareget, men där är för mörkt.. :S
 

Zkuggan

Medlem
Gick med
5 Aug 2005
Ort
Hemlig ort
Hoj
KTM RC8 Red Bul
Swish skrev:
2046914 det regnar nu, så jag kan inte ta några bilder... den får ju inte bli blöt..!! :tungan

Om det slutar regna kan jag gå ut och fota den lite, nu står den fint i gareget, men där är för mörkt.. :S


hehe ja man får väl bita sig i läppen och vänta lite då :gnissla
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
HbgQ skrev:
2046878 Du får tänka lite på oss tjejer oxå..Vi får ju något snyggt att kolla på...
Strunta i vad grabbarna tycker....

Håll i era hästar nu va, VEM har sagt att det e något snyggt att kolla på. Även den fulXXXX får ögonen på sig :tungan :pannkyss
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Spiderman R1 skrev:
2046924 hehe ja man får väl bita sig i läppen och vänta lite då :gnissla

haha ja, du får nog det! men det ska nog vara fixat till i morgon, skulle jag tro!
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Swish skrev:
2046825 Kom du inne i lund idag, vid 1-halv2 tiden, på en röd/vit r1?


Japp det var jag...!! körde på E22 sen svängde jag av i rundelen vid willys.. såg ingen annan moppe där.. Du i bil?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top