Edvardsson skrev:2049483.... busa (endast tjejer ) och jävlas med varrandra......
SirBarret skrev:2047458Du kan strycka mej från listan, fått tag på hoj men mitt kort blir inte tungt förren den 12:e maj så inte mycket att göra... Ha de grymt kul den 22:e så får vi hoppas på fin fint väder....
Edvardsson skrev:2049497Ska tänka ut något bra nu till JKay, så han kör vilse eller något.. fast enligt man hört gör väl du det ändå
ala skrev:2050066Jag hänger också med sätter någon mig på listan...
_basse_ ska vi ha följe dit Henke...
ala skrev:2050066Jag hänger också med sätter någon mig på listan...
_basse_ ska vi ha följe dit Henke...
Lost skrev:2050189Tjena. Undrar om jag kan hänga med?
Är 39 år från Hbg och kör en fzs 600.
Lost skrev:2050189Tjena. Undrar om jag kan hänga med?
Är 39 år från Hbg och kör en fzs 600.
Swish skrev:2050346När måste man senast anmäla om man ska ha frukost eller ej..? Jag kan ju inte veta förrän den 18...
Gjorde en riktigt dålig upptäckt idag också.. eller jag vet inte om den var dålig, men jag kan inte tänka mej att den inte skulle vara det..
Ena bromsskivan fram är fäst med helt andra "bultar" eller vad man ska kalla det.. (tappade ordet..) och skiten sitter likosm... löst... den går att vicka på.. Ska det verkligen vara så....?????
Swish skrev:2050346När måste man senast anmäla om man ska ha frukost eller ej..? Jag kan ju inte veta förrän den 18...
Gjorde en riktigt dålig upptäckt idag också.. eller jag vet inte om den var dålig, men jag kan inte tänka mej att den inte skulle vara det..
Ena bromsskivan fram är fäst med helt andra "bultar" eller vad man ska kalla det.. (tappade ordet..) och skiten sitter likosm... löst... den går att vicka på.. Ska det verkligen vara så....?????
Antagligen flytande skivor, då ska det gå att vicka på skivorna.JKay skrev:2050356Du klarar dig till den 19 senast. Sen ringer jag o beställer. Så det är lugnt.
Eeehhh...NÄ. Broms skivan ska INTE kunna vickas i sidled! Inte i längdled heller för den delen. Den SKA sitta FAST!
PGH skrev:2050357Att bromsskivan e lös behöver inte betyda ngt dåligt, kan vara flytande bromsskivor(skall sitta löst, det e hela grejen). Jag hade också olika skivor på min. Sök på flytande bromsskivor här på SH så finner du nog svar Ang frukosten, senast onsdagen innan skicka PM till JKay, står om det tidigare i tråden
EDIT: fan vad snabb du e JKay, mede våra 2 inlägg kommer det bli huvudbry för flickstackaren
PGH skrev:2050357EDIT: fan vad snabb du e JKay, mede våra 2 inlägg kommer det bli huvudbry för flickstackaren
Swish... har du köpt rejshoj?! För sånt är ju standard på min Ducce 900 SLSolid snake skrev:2050377Antagligen flytande skivor, då ska det gå att vicka på skivorna.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|