Det MÅSTE vara pjohans rosa/lila gixxer - Suzuki kan inte ha åstakommit två stycken i de där färgerna!Maverick_ou812 skrev:2053006Swish!! Det där ser ut som pjohans gixxer?!?
Det MÅSTE vara pjohans rosa/lila gixxer - Suzuki kan inte ha åstakommit två stycken i de där färgerna!Maverick_ou812 skrev:2053006Swish!! Det där ser ut som pjohans gixxer?!?
Kan är inte rätt ord. Borde inte fått är mer passande.xyx skrev:2053064Det MÅSTE vara pjohans rosa/lila gixxer - Suzuki kan inte ha åstakommit två stycken i de där färgerna!
xyx skrev:2053064Det MÅSTE vara pjohans rosa/lila gixxer - Suzuki kan inte ha åstakommit två stycken i de där färgerna!
Maciver skrev:2052598Måste bara säga att undrar hur länge som Sirbarret kommer att stå ut med att sitta på den "bönpallen". Jag hade inte ens försökt.
Det var med tanke på den bild som du tidigare lade in.Briljanto skrev:2053350
Maciver skrev:2053794Det var med tanke på den bild som du tidigare lade in.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2051469
Snälla, va på dåligt humör Hade varit kul och se hur länge han stått ut.Briljanto skrev:2053808hehe... jejje... men är jag riktigt snäll så tar jag av cutsen först... men det är helt beroende på vilket humör jag är på den 22:a..
Maciver skrev:2053815Snälla, va på dåligt humör Hade varit kul och se hur länge han stått ut.
Briljanto skrev:2053870Roligare hade det varit och sett honom gå hem i skinnställ och hjälm från Lund..
SirBarret skrev:2053877
Då tar jag bussen...
Sen får jag inte glömma o ta med spännband så man inte trillar av pga fartvinden
SirBarret skrev:2054040Jaha då har man vatt ute o provåkt bak på Briljanto, måste ju säga att det gick över förväntan Så vi ses den 22:e
MotoMan skrev:2054147Jag ville inte vara på eventuell listan längre så jag köpte en Duke II idag
Jag försöker få med mig 2 polare den 22e också!
Martex skrev:2054167Jag hade dubbelbokat, skulle köra en vända till Thn denna helg, så nu blev plats 19 ledig.
Så där ja, nu när det börjar närma sig så kommer ursäktarna fram, den dåliga sorten dessutom Det slutar väl med att det blir jag o JKay som kör skitrundan...
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|