Skånevåren-turen 22 april

Audiman

jaaadåååå
Gick med
24 Feb 2005
Hoj
Kawa ZX6R Ninja | Såld + Fiddy
Får tyvärr avboka, ska jobba :huvet

Plats 15 ledig hehe!

1. JKay
2. xyx
3. Maverick_ou812
4. Edvardsson
5. Oas
5.5. Oas + 1 polare (OM allt klaffar)
6. CeltaniC
7. Zenit
8. Sniper
9. kowal
10. Kuazimodo
11. _basse_
12. Robbann
13. Nexor (Den får vara kvar hela tiden i denna posten )
14. TouchMan65 - Definitivt köra!!!
15.
16. Spiderman R1
17. (Spiderman R1) +1 polare
18. Briljanto + SirBarret bakpå
19. _G_
20. HbgQ
21. (HbgQ) + 1 av manligt kön
22. Holm
23. Lahi
24. Maciver
25. Vinduca
26. Valinsky
27. Per Formance
30. Blueblade
31. Dny
32. stoooffe
33. rookie
34. anot
35. pakopak
36. Magoozi
37. -dB
38. (-dB) + 1 polare
39. wannagofast (+ några till) Men hur många??
40. TheDude (om Maverick tvättar min hoj sen)
41. Toxicated
42. Honda
43. ducster900
44. Pjohan
45. Motorrad
46. Ninja_Pidde
47. gumman83
48. Bubbas
49. Fredchen (Eventuellt några polare också. 5-8 st kan det bli.)
50. Fahrer
51. Anarchist (Förhoppningsvis med NY (NY för fan!) hoj vid den tiden!) WOHOO!
52. Rafael!
53. Sad Glad
54. TRX85r(nån från L-A som vill slå följe så hojta)
55. Ljunghusen
56. ammario
57. Tymo
58. melord
59. (melord) + 1 bakpå
60. VoodooExtreme, skall försöka hålla mig PÅ vägen i år. (Återkommer ang. frukost)
61. ala
62. Lost
63. Willew
64. MuFFiE
65. MotoMan
66.
67.
68.
69.
70.
xx. PGH + flicksnärtan där bak!

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Synd att höra men det är sånt som händer. Du är borttagen från listan! :tummenupp

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
nu har det ju regnat skit mycket dom senaste dagarna så regnet måste vara slut i himlen nu... så klart det blir fint väder den 22. :tummenupp

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Ruski motard
Rundan närmar sig med stormsteg samtidigt som vädret blir bättre och det inte finns nån jävla knark-snö kvar nånstans! HÄrligt eller hur? Frågan för mig är dock NÄR hojen knasar igen, inte OM. :mad: Ahh jag minns tider när man hade maskiner som verkligen höll ihop o inte som rasqvarna... Nåja, vad som än händer ska jag stressmeka ihop det, inga dåliga ursäkter från mig :tomten

Frågan som jag egentilgen tänkte på är hur det blir om verkligen alla dyker upp? Kan man verkligen ha ett följe med 60+ hojar? Hur gör man vid omkörningar etc etc? Om det blir mindre grupper, hur pass små blir de och vem ska leda varje grupp så inte alla kör åt helvete? :hihi Kanske det som MCK vilse handlar om, massa folk som irrar omkring? :rofl

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Nexor skrev:
Frågan som jag egentilgen tänkte på är hur det blir om verkligen alla dyker upp? Kan man verkligen ha ett följe med 60+ hojar? Hur gör man vid omkörningar etc etc? Om det blir mindre grupper, hur pass små blir de och vem ska leda varje grupp så inte alla kör åt helvete? :hihi Kanske det som MCK vilse handlar om, massa folk som irrar omkring? :rofl

Så här är upplägget tänkt, vi delar upp i grupper om ca 20-25. Inte fler. FLYT i körningen, är ett ledord. Tänkta rejseteliters är jag, JKay och Maverick. Omkörningar fixar vi då gruppen inte är SÅ stor, vri på rullen :yoparty Men inte inom gruppen. Ingen vilda västern i ledet. På plats plockar vi ngn som e "sisteman" så att gruppen hålls ihop. Sen skall vi reka lämpliga platser där vi samlas för "samkväm". Get it? :)

Last edited:

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
PGH skrev:
2057107 Så här är upplägget tänkt, vi delar upp i grupper om ca 20-25. Inte fler. FLYT i körningen, är ett ledord. Tänkta rejseteliters är jag, JKay och Maverick. Omkörningar fixar vi då gruppen inte är SÅ stor, vri på rullen :yoparty Men inte inom gruppen. Ingen vilda västern i ledet. På plats plockar vi ngn som e "sisteman" så att gruppen hålls ihop. Sen skall vi reka lämpliga platser där vi samlas för "samkväm". Get it? :)

Dessutom så har du ju lovat att snitsla hela rundan så att vi hittar. Frågan är bara om det blir gula eller röda snitslar som hänger utmed vägen? hehe :hihi

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Sad Glad skrev:
2057233 Dessutom så har du ju lovat att snitsla hela rundan så att vi hittar. Frågan är bara om det blir gula eller röda snitslar som hänger utmed vägen? hehe :hihi

Vägen kommer vara kantad av folk med banderoller och flaggor, flera hundra tusen :rofl Du kan omöjligt köra vilse.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maciver skrev:
2057294 You wish, snart säger du väll att det är bara att följa de oranga käpparna som står utmed vägkanterna. :tungan

Hmmmfr, jag sa samma sak till Skånska Dagbladet när jag pratade med dem. Dem köpte också det :rofl

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Briljanto skrev:
2056521 E det som idag är det ju kanon.. har ju bara duggat =)
så då kör vi förfan!

Ses den 22:a!

var nog bara någon lokal skur som kom på mig när jag stack hem från jobbet :rolleyes:

Men den 22:a är ju nästan i maj.. & maj betyder sommar så vädret kan inte vara allt annat än kanon :) Skall iväg och röka fredspipa nu och be till solgudarna :tungan

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
[- sNaIjK -] skrev:
2057419 var nog bara någon lokal skur som kom på mig när jag stack hem från jobbet :rolleyes:

Men den 22:a är ju nästan i maj.. & maj betyder sommar så vädret kan inte vara allt annat än kanon :) Skall iväg och röka fredspipa nu och be till solgudarna :tungan

Fick du ngn respons från vädergudarna? :gnissla

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Swish skrev:
2058365 Det måste han fått, här regnar det inte i alla fall ;) (Som "vanligt" )

HA...sen räcker det att man närmar sig Harlösa så kommer störtregnet! "Det regnar inte här...." :7peta Remember??

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
JKay skrev:
2058396 HA...sen räcker det att man närmar sig Harlösa så kommer störtregnet! "Det regnar inte här...." :7peta Remember??

Haha, det var det jag menade.. Men det gjorde verkligen inte det! Sen någon minut efter att ni ringt började det regna! Jag lovar! :tungan

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Swish skrev:
2058400 Haha, det var det jag menade.. Men det gjorde verkligen inte det! Sen någon minut efter att ni ringt började det regna! Jag lovar! :tungan

Har nog på känn att det va du som irriterade vädergudarna! :7peta
*muttrar* tösabitar....jisses! :hihi

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping