[- sNaIjK -] skrev:2056345OM det blir skitväder som idag.. blir det flyttat eller inställt eller körs ändån?
DET BLIR FINT VÄDER!!!!
[- sNaIjK -] skrev:2056345OM det blir skitväder som idag.. blir det flyttat eller inställt eller körs ändån?
Audiman skrev:2056487Får tyvärr avboka, ska jobba
Plats 15 ledig hehe!
Here we go again... Tradet oavsett svepskäl
Nexor skrev:Frågan som jag egentilgen tänkte på är hur det blir om verkligen alla dyker upp? Kan man verkligen ha ett följe med 60+ hojar? Hur gör man vid omkörningar etc etc? Om det blir mindre grupper, hur pass små blir de och vem ska leda varje grupp så inte alla kör åt helvete? Kanske det som MCK vilse handlar om, massa folk som irrar omkring?
PGH skrev:2057107Så här är upplägget tänkt, vi delar upp i grupper om ca 20-25. Inte fler. FLYT i körningen, är ett ledord. Tänkta rejseteliters är jag, JKay och Maverick. Omkörningar fixar vi då gruppen inte är SÅ stor, vri på rullen Men inte inom gruppen. Ingen vilda västern i ledet. På plats plockar vi ngn som e "sisteman" så att gruppen hålls ihop. Sen skall vi reka lämpliga platser där vi samlas för "samkväm". Get it?
Sad Glad skrev:2057233Dessutom så har du ju lovat att snitsla hela rundan så att vi hittar. Frågan är bara om det blir gula eller röda snitslar som hänger utmed vägen? hehe
You wish, snart säger du väll att det är bara att följa de oranga käpparna som står utmed vägkanterna.PGH skrev:2057267Vägen kommer vara kantad av folk med banderoller och flaggor, flera hundra tusen Du kan omöjligt köra vilse.
Då kan iallafall ingen säga att vi är vilse...Maciver skrev:2057294You wish, snart säger du väll att det är bara att följa de oranga käpparna som står utmed vägkanterna.
Maciver skrev:2057294You wish, snart säger du väll att det är bara att följa de oranga käpparna som står utmed vägkanterna.
Briljanto skrev:2056521E det som idag är det ju kanon.. har ju bara duggat =)
så då kör vi förfan!
Ses den 22:a!
[- sNaIjK -] skrev:2057419var nog bara någon lokal skur som kom på mig när jag stack hem från jobbet
Men den 22:a är ju nästan i maj.. & maj betyder sommar så vädret kan inte vara allt annat än kanon Skall iväg och röka fredspipa nu och be till solgudarna
JKay skrev:2058358Fick du ngn respons från vädergudarna?
Swish skrev:2058365Det måste han fått, här regnar det inte i alla fall (Som "vanligt" )
JKay skrev:2058396HA...sen räcker det att man närmar sig Harlösa så kommer störtregnet! "Det regnar inte här...." Remember??
Swish skrev:2058400Haha, det var det jag menade.. Men det gjorde verkligen inte det! Sen någon minut efter att ni ringt började det regna! Jag lovar!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|