Skånevåren-turen 22 april

Audiman

jaaadåååå
Gick med
24 Feb 2005
Ort
Malmö
Hoj
Kawa ZX6R Ninja | Såld + Fiddy
Får tyvärr avboka, ska jobba :huvet

Plats 15 ledig hehe!

1. JKay
2. xyx
3. Maverick_ou812
4. Edvardsson
5. Oas
5.5. Oas + 1 polare (OM allt klaffar)
6. CeltaniC
7. Zenit
8. Sniper
9. kowal
10. Kuazimodo
11. _basse_
12. Robbann
13. Nexor (Den får vara kvar hela tiden i denna posten )
14. TouchMan65 - Definitivt köra!!!
15.
16. Spiderman R1
17. (Spiderman R1) +1 polare
18. Briljanto + SirBarret bakpå
19. _G_
20. HbgQ
21. (HbgQ) + 1 av manligt kön
22. Holm
23. Lahi
24. Maciver
25. Vinduca
26. Valinsky
27. Per Formance
30. Blueblade
31. Dny
32. stoooffe
33. rookie
34. anot
35. pakopak
36. Magoozi
37. -dB
38. (-dB) + 1 polare
39. wannagofast (+ några till) Men hur många??
40. TheDude (om Maverick tvättar min hoj sen)
41. Toxicated
42. Honda
43. ducster900
44. Pjohan
45. Motorrad
46. Ninja_Pidde
47. gumman83
48. Bubbas
49. Fredchen (Eventuellt några polare också. 5-8 st kan det bli.)
50. Fahrer
51. Anarchist (Förhoppningsvis med NY (NY för fan!) hoj vid den tiden!) WOHOO!
52. Rafael!
53. Sad Glad
54. TRX85r(nån från L-A som vill slå följe så hojta)
55. Ljunghusen
56. ammario
57. Tymo
58. melord
59. (melord) + 1 bakpå
60. VoodooExtreme, skall försöka hålla mig PÅ vägen i år. (Återkommer ang. frukost)
61. ala
62. Lost
63. Willew
64. MuFFiE
65. MotoMan
66.
67.
68.
69.
70.
xx. PGH + flicksnärtan där bak!
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Synd att höra men det är sånt som händer. Du är borttagen från listan! :tummenupp
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
nu har det ju regnat skit mycket dom senaste dagarna så regnet måste vara slut i himlen nu... så klart det blir fint väder den 22. :tummenupp
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Rundan närmar sig med stormsteg samtidigt som vädret blir bättre och det inte finns nån jävla knark-snö kvar nånstans! HÄrligt eller hur? Frågan för mig är dock NÄR hojen knasar igen, inte OM. :mad: Ahh jag minns tider när man hade maskiner som verkligen höll ihop o inte som rasqvarna... Nåja, vad som än händer ska jag stressmeka ihop det, inga dåliga ursäkter från mig :tomten

Frågan som jag egentilgen tänkte på är hur det blir om verkligen alla dyker upp? Kan man verkligen ha ett följe med 60+ hojar? Hur gör man vid omkörningar etc etc? Om det blir mindre grupper, hur pass små blir de och vem ska leda varje grupp så inte alla kör åt helvete? :hihi Kanske det som MCK vilse handlar om, massa folk som irrar omkring? :rofl
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Nexor skrev:
Frågan som jag egentilgen tänkte på är hur det blir om verkligen alla dyker upp? Kan man verkligen ha ett följe med 60+ hojar? Hur gör man vid omkörningar etc etc? Om det blir mindre grupper, hur pass små blir de och vem ska leda varje grupp så inte alla kör åt helvete? :hihi Kanske det som MCK vilse handlar om, massa folk som irrar omkring? :rofl

Så här är upplägget tänkt, vi delar upp i grupper om ca 20-25. Inte fler. FLYT i körningen, är ett ledord. Tänkta rejseteliters är jag, JKay och Maverick. Omkörningar fixar vi då gruppen inte är SÅ stor, vri på rullen :yoparty Men inte inom gruppen. Ingen vilda västern i ledet. På plats plockar vi ngn som e "sisteman" så att gruppen hålls ihop. Sen skall vi reka lämpliga platser där vi samlas för "samkväm". Get it? :)
 
Last edited:

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
PGH skrev:
2057107 Så här är upplägget tänkt, vi delar upp i grupper om ca 20-25. Inte fler. FLYT i körningen, är ett ledord. Tänkta rejseteliters är jag, JKay och Maverick. Omkörningar fixar vi då gruppen inte är SÅ stor, vri på rullen :yoparty Men inte inom gruppen. Ingen vilda västern i ledet. På plats plockar vi ngn som e "sisteman" så att gruppen hålls ihop. Sen skall vi reka lämpliga platser där vi samlas för "samkväm". Get it? :)

Dessutom så har du ju lovat att snitsla hela rundan så att vi hittar. Frågan är bara om det blir gula eller röda snitslar som hänger utmed vägen? hehe :hihi
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Sad Glad skrev:
2057233 Dessutom så har du ju lovat att snitsla hela rundan så att vi hittar. Frågan är bara om det blir gula eller röda snitslar som hänger utmed vägen? hehe :hihi

Vägen kommer vara kantad av folk med banderoller och flaggor, flera hundra tusen :rofl Du kan omöjligt köra vilse.
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maciver skrev:
2057294 You wish, snart säger du väll att det är bara att följa de oranga käpparna som står utmed vägkanterna. :tungan

Hmmmfr, jag sa samma sak till Skånska Dagbladet när jag pratade med dem. Dem köpte också det :rofl
 

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Briljanto skrev:
2056521 E det som idag är det ju kanon.. har ju bara duggat =)
så då kör vi förfan!

Ses den 22:a!

var nog bara någon lokal skur som kom på mig när jag stack hem från jobbet :rolleyes:

Men den 22:a är ju nästan i maj.. & maj betyder sommar så vädret kan inte vara allt annat än kanon :) Skall iväg och röka fredspipa nu och be till solgudarna :tungan
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
[- sNaIjK -] skrev:
2057419 var nog bara någon lokal skur som kom på mig när jag stack hem från jobbet :rolleyes:

Men den 22:a är ju nästan i maj.. & maj betyder sommar så vädret kan inte vara allt annat än kanon :) Skall iväg och röka fredspipa nu och be till solgudarna :tungan

Fick du ngn respons från vädergudarna? :gnissla
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Swish skrev:
2058365 Det måste han fått, här regnar det inte i alla fall ;) (Som "vanligt" )

HA...sen räcker det att man närmar sig Harlösa så kommer störtregnet! "Det regnar inte här...." :7peta Remember??
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
JKay skrev:
2058396 HA...sen räcker det att man närmar sig Harlösa så kommer störtregnet! "Det regnar inte här...." :7peta Remember??


Haha, det var det jag menade.. Men det gjorde verkligen inte det! Sen någon minut efter att ni ringt började det regna! Jag lovar! :tungan
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Swish skrev:
2058400 Haha, det var det jag menade.. Men det gjorde verkligen inte det! Sen någon minut efter att ni ringt började det regna! Jag lovar! :tungan

Har nog på känn att det va du som irriterade vädergudarna! :7peta
*muttrar* tösabitar....jisses! :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top