Kuazimudo skrev:Upps, Nu har jag ställt till det, NI får vars EN, till att börja med,,.. OM ni kommer,,.
Hehehehe...lungt. Bara DU infinner dig på turen så...
Kuazimudo skrev:Upps, Nu har jag ställt till det, NI får vars EN, till att börja med,,.. OM ni kommer,,.
PGH skrev:Nä, hold your horses. En öl är redan för mycket, tänk er dem 2 stupfulla Det räcker med en av dem
Oas skrev:1. JKay, med Blanca där bak
2. xyx
3. Maverick_ou812
4. Edvardsson
5. Oas + 1 polare (OM allt klaffar))
6. CeltaniC
7. Zenit
8. Sniper
9. kowal
10. Kuazimodo
11. _basse_
12. Robbann
13. Nexor (Den får vara kvar hela tiden i denna posten )
14. TouchMan65 - Som det ser ut just nu.
15. Audiman
16. Spiderman R1 +1 polare
17. Briljanto
18. Anarchist (Förhoppningsvis med ny hoj vid den tiden!) WOHOO!
19. Martex
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
30.
xx. PGH (uppsamlare och medarrangör (Reisleiter) )
Eventuellt:
Don Danielsan + ett par polare
wonderwizard (Det va ju FAAAN va många OM!!)
SirBarret (Om jag hittat en hoj tills dess)
_Holm_ skrev:
Du fick visst mer jobb....PGH skrev:Så där ja, nu kan jag äntligen gå och lägga mig. F-n det här med listor är ju komplicerat
Sa ju till dig att kolla dödarknappen ditt stolpskott!PGH skrev:Fy f-n vad jag e glá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måste bara skriva o dela med mig. Min hoj e klar. Åter så spinner den som värsta puma. Men snälla fråga inte vad felet var!!! Kan bara säga att jag tillhör inte skaran av mästermekare
PGH skrev:Fy f-n vad jag e glá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måste bara skriva o dela med mig. Min hoj e klar. Åter så spinner den som värsta puma. Men snälla fråga inte vad felet var!!! Kan bara säga att jag tillhör inte skaran av mästermekare
PGH skrev:Fy f-n vad jag e glá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måste bara skriva o dela med mig. Min hoj e klar. Åter så spinner den som värsta puma. Men snälla fråga inte vad felet var!!! Kan bara säga att jag tillhör inte skaran av mästermekare
TouchMan65 skrev:Grattis dårrå! Rör INTE dödarknappen nu va!! Eller fyll gärna på med bensin...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|