Japps skrev:OM man hinner flytta hem innan den datumen så hakar jag på, fast bakpå någon i brist på hoj och körkort
PGH vad säger du? Har du ledigplats på bönpallen
PGH skrev:Den e nog fan redan upptagen. Och min bättre hälft blir nog lite purken om jag väljer dig före, även om det är lockande att ha dina stora, varma, smekande händer runt min trinda midja
JKay skrev:Jasså!?!?
Tantan med oxo??
JKay skrev:Kul kul!!
Sätter upp henne då...
Maciver skrev:Här är en till som är intereserad, nu är frågan vad "Tempo: Långsamt/(mellan om allt går bra)" är? Är det gällande hastighetsbegränsning eller vad?
Är just ingen fena på "snabbare" körning så det hade varit kul att veta och väldigt sugen på att hänga med.
Maciver skrev:Här är en till som är intereserad, nu är frågan vad "Tempo: Långsamt/(mellan om allt går bra)" är? Är det gällande hastighetsbegränsning eller vad?
Är just ingen fena på "snabbare" körning så det hade varit kul att veta och väldigt sugen på att hänga med.
PGH skrev:Alla kör sporthojar va, nästan iaf?! Då kommer tempot bli därefter, anser jag. Gällande hastighetsbestämmelser Klart du skall haka på. Eller vad säger förste rejseleiter om tempot?
Detta börjar bli oroande likt något "orddbart". 30+ hojar i kolonn i hurtigt tempo med passagerare på bönpallen funkar inte. Då är det bättre att dela på två 15+ grupper som kör med litet mellanrum. JKay reisleitar ena gruppen och PGH den andra. Sen kan ni alltid hitta vars en ny sistegubbe. Ihopkoppling av grupperna på förutbestämda ställen för den sociala samvarons skull. Dessutom blir detta inte lika "köigt" vid ett eventuellt tank- och fikastopp. Trust me!PGH skrev:Alla kör sporthojar va, nästan iaf?! Då kommer tempot bli därefter, anser jag. Gällande hastighetsbestämmelser Eller vad säger förste rejseleiter?
Bra, då är det bokat i kalendern.JKay skrev:Då fixar du detta lysnade..vi är många här nu som inte är några höjdare på att köra snabbt....ÄN!
Kan jag så kan du...tro mig!
Maverick_ou812 skrev:Detta börjar bli oroande likt något "orddbart". 30+ hojar i kolonn i hurtigt tempo med passagerare på bönpallen funkar inte. Då är det bättre att dela på två 15+ grupper som kör med litet mellanrum. JKay reisleitar ena gruppen och PGH den andra. Sen kan ni alltid hitta vars en ny sistegubbe. Ihopkoppling av grupperna på förutbestämda ställen för den sociala samvarons skull. Dessutom blir detta inte lika "köigt" vid ett eventuellt tank- och fikastopp. Trust me!
Maverick_ou812 skrev:Detta börjar bli oroande likt något "orddbart". 30+ hojar i kolonn i hurtigt tempo med passagerare på bönpallen funkar inte. Då är det bättre att dela på två 15+ grupper som kör med litet mellanrum. JKay reisleitar ena gruppen och PGH den andra. Sen kan ni alltid hitta vars en ny sistegubbe. Ihopkoppling av grupperna på förutbestämda ställen för den sociala samvarons skull. Dessutom blir detta inte lika "köigt" vid ett eventuellt tank- och fikastopp. Trust me!
PGH skrev:Det kan nog vara en god idé. Kan bli för knöligt om man e så många. Vi tar ett snack när dagen närmar sig lite. Va sa vi innan, många anmäler sig men långt ifrån alla dyker upp...
Vädret kommer att styra. Vid "sådär" väderlek tappar ni kanske 10%. Men vid bra väderlek... då lär ni få fler än ni räknat med! Kom ihåg en sak till, mååååånga sitter här med hojabstinens upp över öronen!PGH skrev:Det kan nog vara en god idé. Kan bli för knöligt om man e så många. Vi tar ett snack när dagen närmar sig lite. Va sa vi innan, många anmäler sig men långt ifrån alla dyker upp...
Maverick_ou812 skrev:Vädret kommer att styra. Vid "sådär" väderlek tappar ni kanske 10%. Men vid bra väderlek... då lär ni få fler än ni räknat med! Kom ihåg en sak till, mååååånga sitter här med hojabstinens upp över öronen!
Har påven lustig mössa?JKay skrev:....påminn mig inte om abstinens....
Maverick...OM det blir VÄLDIGT många. Kan du ta en grupp då?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|