Skånevåren-turen 22 april

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Japps skrev:
OM man hinner flytta hem innan den datumen så hakar jag på, fast bakpå någon i brist på hoj och körkort :D

PGH vad säger du? Har du ledigplats på bönpallen :D:D

Den e nog fan redan upptagen. Och min bättre hälft blir nog lite purken om jag väljer dig före, även om det är lockande att ha dina stora, varma, smekande händer runt min trinda midja :kär
 

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Furulund
Hoj
GSX-R 750
Ingen annan som har ledig plats på bönpallen???? PGH väljer ju tant före kamrat :D:D
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
PGH skrev:
Den e nog fan redan upptagen. Och min bättre hälft blir nog lite purken om jag väljer dig före, även om det är lockande att ha dina stora, varma, smekande händer runt min trinda midja :kär

Jasså!?!?
Tantan med oxo??
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
Kul kul!! :tummenupp
Sätter upp henne då... :banana

Skriv inte tanten eller frugan, det låter ju som jag är gift med en dålli 55-åring :gnissla Snäckan eller pinglan, låter ju mkt bättre.
 

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Vid ett vattentorn någonstans i Skåne
Hoj
VFR -08
Här är en till som är intereserad, nu är frågan vad "Tempo: Långsamt/(mellan om allt går bra)" är? Är det gällande hastighetsbegränsning eller vad?
Är just ingen fena på "snabbare" körning så det hade varit kul att veta och väldigt sugen på att hänga med.
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Så som de ser ut nu har jag ingen på min bönpall, så den står gärna till förfogande...för en kvinna. ;) :D
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Maciver skrev:
Här är en till som är intereserad, nu är frågan vad "Tempo: Långsamt/(mellan om allt går bra)" är? Är det gällande hastighetsbegränsning eller vad?
Är just ingen fena på "snabbare" körning så det hade varit kul att veta och väldigt sugen på att hänga med.

Då fixar du detta lysnade..vi är många här nu som inte är några höjdare på att köra snabbt....ÄN!
Kan jag så kan du...tro mig! :tummenupp :hihi
 

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maciver skrev:
Här är en till som är intereserad, nu är frågan vad "Tempo: Långsamt/(mellan om allt går bra)" är? Är det gällande hastighetsbegränsning eller vad?
Är just ingen fena på "snabbare" körning så det hade varit kul att veta och väldigt sugen på att hänga med.

Alla kör sporthojar va, nästan iaf?! Då kommer tempot bli därefter, anser jag. Gällande hastighetsbestämmelser :hihi Klart du skall haka på. Eller vad säger förste rejseleiter om tempot?

Edit: vad snabb du är på att svara då JKay, sitter du alltid på SH :7peta :)
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
PGH skrev:
Alla kör sporthojar va, nästan iaf?! Då kommer tempot bli därefter, anser jag. Gällande hastighetsbestämmelser :hihi Klart du skall haka på. Eller vad säger förste rejseleiter om tempot?

Som jag sa ovan...kan JAG så kan alla... :hihi
Notorisk felkörare och makaber tempohållare. Alltså lagom! :tummenupp

EDIT: PG..inte lika ofta/mycket som du! :7peta :hihi
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
PGH skrev:
Alla kör sporthojar va, nästan iaf?! Då kommer tempot bli därefter, anser jag. Gällande hastighetsbestämmelser :hihi Eller vad säger förste rejseleiter?
Detta börjar bli oroande likt något "orddbart". 30+ hojar i kolonn i hurtigt tempo med passagerare på bönpallen funkar inte. Då är det bättre att dela på två 15+ grupper som kör med litet mellanrum. JKay reisleitar ena gruppen och PGH den andra. Sen kan ni alltid hitta vars en ny sistegubbe. Ihopkoppling av grupperna på förutbestämda ställen för den sociala samvarons skull. Dessutom blir detta inte lika "köigt" vid ett eventuellt tank- och fikastopp. Trust me!
 

Maciver

None
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Vid ett vattentorn någonstans i Skåne
Hoj
VFR -08
JKay skrev:
Då fixar du detta lysnade..vi är många här nu som inte är några höjdare på att köra snabbt....ÄN!
Kan jag så kan du...tro mig! :tummenupp :hihi
Bra, då är det bokat i kalendern. :7peta

1. JKay, med Blanca där bak
2. xyx
3. Maverick_ou812
4. Edvardsson
5. Oas
6. CeltaniC
7. Zenit
8. Sniper
9. kowal
10. Kuazimodo
11. _basse_
12. Robbann
13. Nexor (Den får vara kvar hela tiden i denna posten )
14. TouchMan65 - Som det ser ut just nu.
15. Audiman
16. Spiderman R1
17. (Spiderman R1) +1 polare
18. Briljanto
19. Martex
20. HbgQ
21. (HbgQ) + 1 av manligt kön
22. Holm
23. Lahi
24. Maciver
25.
26.
27.
30.
xx. PGH + flicksnärtan där bak! (uppsamlare och medarrangör (Reisleiter) ) Med fungerande hoj nu!
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Maverick_ou812 skrev:
Detta börjar bli oroande likt något "orddbart". 30+ hojar i kolonn i hurtigt tempo med passagerare på bönpallen funkar inte. Då är det bättre att dela på två 15+ grupper som kör med litet mellanrum. JKay reisleitar ena gruppen och PGH den andra. Sen kan ni alltid hitta vars en ny sistegubbe. Ihopkoppling av grupperna på förutbestämda ställen för den sociala samvarons skull. Dessutom blir detta inte lika "köigt" vid ett eventuellt tank- och fikastopp. Trust me!

Ay ay captain!!
Det har jag funderat på. Det LÄR bli minst 2 grupper.

Vem signar upp som min sisteman??

Sen...MÅNGA kameror med på turen!
 
Last edited:

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Ort
S Sandby
Hoj
Piaggio x9 180cc
Maverick_ou812 skrev:
Detta börjar bli oroande likt något "orddbart". 30+ hojar i kolonn i hurtigt tempo med passagerare på bönpallen funkar inte. Då är det bättre att dela på två 15+ grupper som kör med litet mellanrum. JKay reisleitar ena gruppen och PGH den andra. Sen kan ni alltid hitta vars en ny sistegubbe. Ihopkoppling av grupperna på förutbestämda ställen för den sociala samvarons skull. Dessutom blir detta inte lika "köigt" vid ett eventuellt tank- och fikastopp. Trust me!

Det kan nog vara en god idé. Kan bli för knöligt om man e så många. Vi tar ett snack när dagen närmar sig lite. Va sa vi innan, många anmäler sig men långt ifrån alla dyker upp...

IT-chefen editerar igen: LISTAN Maciver, tänk på listan :7peta
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
PGH skrev:
Det kan nog vara en god idé. Kan bli för knöligt om man e så många. Vi tar ett snack när dagen närmar sig lite. Va sa vi innan, många anmäler sig men långt ifrån alla dyker upp...

Håller med du! :tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
PGH skrev:
Det kan nog vara en god idé. Kan bli för knöligt om man e så många. Vi tar ett snack när dagen närmar sig lite. Va sa vi innan, många anmäler sig men långt ifrån alla dyker upp...
Vädret kommer att styra. Vid "sådär" väderlek tappar ni kanske 10%. Men vid bra väderlek... då lär ni få fler än ni räknat med! Kom ihåg en sak till, mååååånga sitter här med hojabstinens upp över öronen! :yoparty
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Maverick_ou812 skrev:
Vädret kommer att styra. Vid "sådär" väderlek tappar ni kanske 10%. Men vid bra väderlek... då lär ni få fler än ni räknat med! Kom ihåg en sak till, mååååånga sitter här med hojabstinens upp över öronen! :yoparty

....påminn mig inte om abstinens....

Maverick...OM det blir VÄLDIGT många. Kan du ta en grupp då?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top