Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Varför vill ingen ha plats 14? Tretton kan jag förstå men 14?!
Mycket! Men... är ni så nykära att ni måste åka på samma hoj?T509 skrev:2101953Nu tog jag plats nummer 14....... NÖJD.....
14. T509 + The Fighter
JKay skrev:2101411...och som sann smålänning så kör dom...snålt??
Maverick_ou812 skrev:2101981Mycket! Men... är ni så nykära att ni måste åka på samma hoj?
Om du kör ratbiken kan väl Viggan få Triplen?
Vi är medvetna om det...Briljanto skrev:2102106Nu är vi förfan nästan 90 pers.. helt underbart...
tSwish skrev:2102365Ni kan flytta mej från eventuellt-listan, till den riktiga
Ska nog ha mej med en till, men hans hoj klyddar så vi kommer nog på samma. Så Swish + en idiot till
Swish skrev:2102365Ni kan flytta mej från eventuellt-listan, till den riktiga
Ska nog ha mej med en till, men hans hoj klyddar så vi kommer nog på samma. Så Swish + en idiot till
JKay skrev:2102392Som det ser ut nu...så är det 20 anmälda till frukost...men jag bokade upp 25 frukostmenyer...så först till kvarn efter bokade får frukost.
Fixa gärna in en reseledare till istället för att utöka grupperna, om det är möjligt. Max 20/grupp.Maverick_ou812 skrev:2102122Vi är medvetna om det...
Vi tyckte att grupper om 20 pers var rätt stora, nu ser det ut som om vi blir 30 pers/grupp. Innebär bara en sak, diciplin för att detta ska bli en safe trip.
Sen blir det en imponerande syn!
ETT MEGASTORT GRATTIS!!Swish skrev:2102365Ni kan flytta mej från eventuellt-listan, till den riktiga
Swish skrev:2102365Ni kan flytta mej från eventuellt-listan, till den riktiga
Grattis som fan!Swish skrev:2102365Ni kan flytta mej från eventuellt-listan, till den riktiga
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|