_basse_ skrev:2102687Stryk mig på listan
Troligtvis motorhaveri...........fan
Så det var inte så enkelt att bara fylla på olja? Läste din tråd innan, tråkigt som fan!
_basse_ skrev:2102687Stryk mig på listan
Troligtvis motorhaveri...........fan
Swish skrev:2102748Då kan du väl lika gärna hålla dej till Kävlinge, och tanka där, nu när de små nissarna jobbat så hårt för bensinrabatten
Eddi skrev:2102753låter skit bra... var ligger jet hehe..
tanka på norra fäladen statoil istället. bor precis där
Mr K skrev:2102411Fixa gärna in en reseledare till istället för att utöka grupperna, om det är möjligt. Max 20/grupp.
/Mr K med 8års erfarenhet av at leda stora MC-grupper
JKay skrev:2102862Har undersökt detta men inte kommit åt fler reisleiters, tyvärr. Sen är det ingen som har anmält sig frivilligt heller och allt detta ihop tolkar jag som att det inte finns fler för denna tur.
30 man ÄR mycket folk i en grupp...men nu är läget som det är. Vi får gilla läget helt enkelt.
T509 skrev:2102905Du har en reisleiter här om du vill, behöver bara en karta att gå efter.
Är det folk från Malmö som ska köra, tråkigt att köra själv!!!!
Eddi skrev:2102331Är detta inte skumt!
Jag har inte alls tänkt på detta men köpte min hoj i november förra året. Kört en hel del mil redan. Igår var jag i garaget och kollade "kyllväskebehålaren". Kollade den en gång när jag köpte den. Har varit helt tom hela tiden.
Ändå har moppen gått som den ska. Är det så att även denna är tom kan det vara kylvätska i systemet?
Ska iväg och fylla på den idag inför turen så klart.
Oas skrev:
Ljunghusen skrev:2103051Japp det har varit vätska i kylaren och övriga systemet
GRATTIS marie
Swish skrev:2102365Ni kan flytta mej från eventuellt-listan, till den riktiga
Ska nog ha mej med en till, men hans hoj klyddar så vi kommer nog på samma. Så Swish + en idiot till
PGH skrev:2103290Sitter o kollar på Tv4 vädret just nu. Fy fan vad jag e glad, ser ut o bli bra väder. Dock lite kyligt på morgonkvisten. Mer sol uppåt dagen. Om en timme skickar jag över matbeställningen, fler som vill äta burgare imorgon????
bjorasen skrev:2102697ingen som vill ha följe med mig upp
Eddi skrev:2103298massa prat om dessa burgare, man blir ju hungrig.. och eftersom jag e tjock och älskar måt så ska jag fan kränga en jävel nu
[- sNaIjK -] skrev:2103311& burgarna skall tydligen var ritkigt goda på frasses... det gör ju inte saken bättre nu. MAT!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|