Swish skrev:2103703haha, satt och läste i förstaposten! Vem är det som varit så snäll och skrivit så gulligt om lilla mej...?
vet inte men låter som de kan bli skoj att träffa dig
Swish skrev:2103703haha, satt och läste i förstaposten! Vem är det som varit så snäll och skrivit så gulligt om lilla mej...?
xyx skrev:2103708Nån som inte ska käka frukost i kävlinge o vill samköra från Malmö?
08.50 från Statoil Midhem?
Förstaposten?!?! Shit... finns det en sån? Det är ju 1162 inlägg tillbaka, pallar inte bläddra mig ända dit.Swish skrev:2103703haha, satt och läste i förstaposten! Vem är det som varit så snäll och skrivit så gulligt om lilla mej...?
Zenit skrev:2103718vet inte men låter som de kan bli skoj att träffa dig
Audiman skrev:2102755Så det var inte så enkelt att bara fylla på olja? Läste din tråd innan, tråkigt som fan!
Swish skrev:2103743haha, såvida det inte regnar i morgon (vilket ser mörkt ut just nu.. ) så lär du märka i morgon, om det blir skoj eller ej! Man vet ju aldrig med lilla mej, tänk så är jag jätteotrevlig?
Zenit skrev:2103749de ska väll sluta regna under dan så ta o kom nu så jag får reda på om de e skoj eller inte o träffa dig
T509 skrev:2102905Du har en reisleiter här om du vill, behöver bara en karta att gå efter.
Är det folk från Malmö som ska köra, tråkigt att köra själv!!!!
Sent. Och så lägger vi till en timme på det.Boffen skrev:2103776Vilken tid tror ni rejseledare att vi är tillbaks?
Jag har inga fördomar och har själv kört 650 stånka så...Robin_heij skrev:2103725Om du kan tänka dig att köra tillsammans med en dakar så kan vi köra
Vem sa nåt om att jag blivit dumpad?!xyx skrev:2103810Jag har inga fördomar och har själv kört 650 stånka så...
Mavve, blivit dumpad och ett år äldre på samma dag? Hårda pix!
Maverick_ou812 skrev:2103827Vem sa nåt om att jag blivit dumpad?!
Åldern hade jag sen innan så.... på "Västfronten intet nytt"
Livet är härligt och fr.o.m imorgon är det officiellt sätt vår!
Swish skrev:2103824Jag har tänkt...! Det kommer bli SVÅRT att komma upp i 1500 inlägg till i morgon bitti!
Jag känner lite som du gör. JÄVLIGT NERVÖS (att man ska lägga sig någonstans)Sad Glad skrev:2103549Fan, givetvis har jag glömt att plocka ut stålar. Jaja, får gå upp tidigare imorgon istället...
Hur många äre som har beställt krubb i K-stad imorgon?
Här börjar bli lite nervöst om jag skall vara ärlig, jag har ju aldrig kört med någon av er förut. Det skall dock bli skoj imorgon!!
xyx skrev:2103810Jag har inga fördomar och har själv kört 650 stånka så...
08,50 på staoil midhem då!?
Men tack som fan för den du!!xyx skrev:2103839Tog det bara för givet vettu, men jag antar alla kan ha bra dagar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|