xyx skrev:2103708Nån som inte ska käka frukost i kävlinge o vill samköra från Malmö?
08.50 från Statoil Midhem?
jag skall in om malmö på morgonen så jag hänger nog på er till kävlinge sen. hoppas vi blir några stycken.
xyx skrev:2103708Nån som inte ska käka frukost i kävlinge o vill samköra från Malmö?
08.50 från Statoil Midhem?
stoooffe skrev:2103955Jag har tvättat hojen idag så de får vi fan hoppas på.
Valinsky skrev:2103652Soppa i tanken så det räcker till Kevlange - ok
Kronor på fickan - ok
Diverse plastkort - ok
Kamerabatterier på laddning - ok, imorron
Sy dragkedja i jacka - ok, efter detta inlägg
Nya kompisar? - ok, imorron (troligtvis)
Närmare än så här har det aldrig varit!!
[- sNaIjK -] skrev:2103999tänkte på en sak.. hur kommer gruppindelningen att ske?
Precis som i skolan. Dom tre gruppledarna får turas om att välja en tills alla är valda... den som blir vald sist är sämst.[- sNaIjK -] skrev:2103999tänkte på en sak.. hur kommer gruppindelningen att ske?
[- sNaIjK -] skrev:2103999tänkte på en sak.. hur kommer gruppindelningen att ske?
Sad Glad skrev:2103987Helsike det borde jag ju tänkt på! Det skulle inte förvåna mig om jag kommer med den skitigaste hojen imorgon. Har jag otur så har dessutom duvorna skitit på den under natten. Jag slapp torka fågelskit imorse så jag antar att de har lite kräma ut inatt istället...
Alla som kör efter mig kommer att få fågelinfluensan!
PGH skrev:2104031Resten av SH-folkena kommer bli sura på oss när vi spammar sönder denna tråden totalt och således kommer den ligga i topp hela tiden på förstasidan... kommande inlägg på tråden kommer vara totalt meningslösa tills vi kommer i gång med allt eftersnack med alla dem avslöjande bilderna/fotona.
PGH skrev:2104031Resten av SH-folkena kommer bli sura på oss när vi spammar sönder denna tråden totalt och således kommer den ligga i topp hela tiden på förstasidan... kommande inlägg på tråden kommer vara totalt meningslösa tills vi kommer i gång med allt eftersnack med alla dem avslöjande bilderna/fotona.
PGH skrev:2104008Brudarna kommer köra i min grupp. Men säg inget till min hustru Huller om buller med gruppindelningen, inget fartindelning. Det finns 2 rookiesar vid styret, JKay och och hm??? visst ja, jag...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|