stoooffe skrev:2104038Fota mig, jag vill vara med.
Det får bli med videokamera i så fall. Har fixat en ikväll. Du kan få dina 15 minuter imorgon om du vill, ingen censur alls här inte. It´s up to you...
stoooffe skrev:2104038Fota mig, jag vill vara med.
PGH skrev:2104031Resten av SH-folkena kommer bli sura på oss när vi spammar sönder denna tråden totalt och således kommer den ligga i topp hela tiden på förstasidan... kommande inlägg på tråden kommer vara totalt meningslösa tills vi kommer i gång med allt eftersnack med alla dem avslöjande bilderna/fotona.
Briljanto skrev:2104049klart det blir --- se mitt förra inlägg...
PGH skrev:2104051Det får bli med videokamera i så fall. Har fixat en ikväll. Du kan få dina 15 minuter imorgon om du vill, ingen censur alls här inte. It´s up to you...
[- sNaIjK -] skrev:2104042Aight, lycka till med att hålla ordning på flocken!
Du får fixa en "follow me" skylt på ryggen
PGH skrev:2104056Behövs ej , jag är en vandrande brudmagnet här kommer visslingarna...
App app app!! Vi är fyra nu!pjohan skrev:2104011Precis som i skolan. Dom tre gruppledarna får turas om att välja en tills alla är valda... den som blir vald sist är sämst.
Edit: PGHs metod funkar också fast är tråkigare
PGH skrev:2104056Behövs ej , jag är en vandrande brudmagnet här kommer visslingarna...
Hur kan du sitta här o spamma? Skulle inte du kela med JKay ikväll, hörde nåt om att knäppa ihop sovsäckarna? Och var fan är han förresten?!?PGH skrev:2104056Behövs ej , jag är en vandrande brudmagnet här kommer visslingarna...
Maverick_ou812 skrev:2104088Hur kan du sitta här o spamma? Skulle inte du kela med JKay ikväll, hörde nåt om att knäppa ihop sovsäckarna? Och var fan är han förresten?!?
xyx skrev:2104116Nu har jag diskat visiret och lagt upp ett spår av kläder o prylar jag ska ha på mig imorgon - eftersom man ska upp i ottan.
Gonatt!
PGH skrev:2104124Låter som du skall vara borta flera veckor ju. Några inlägg till innan bingen, vi har några kvarf innnan målet.
xyx skrev:2104116Nu har jag diskat visiret och lagt upp ett spår av kläder o prylar jag ska ha på mig imorgon - eftersom man ska upp i ottan.
Gonatt!
Maverick_ou812 skrev:2103733Förstaposten?!?! Shit... finns det en sån? Det är ju 1162 inlägg tillbaka, pallar inte bläddra mig ända dit.
Maverick_ou812 skrev:2104088Hur kan du sitta här o spamma? Skulle inte du kela med JKay ikväll, hörde nåt om att knäppa ihop sovsäckarna? Och var fan är han förresten?!?
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|