Skånevåren-turen 22 april

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Grupp 1 & 2 tar bensträckare någonstans kring Löberöd...

Bifogat

• DSC00446.JPG
    DSC00446.JPG
    85.1 KB · Visningar: 79
  • DSC00448.JPG
    DSC00448.JPG
    65.7 KB · Visningar: 82
  • DSC00449.JPG
    DSC00449.JPG
    86.7 KB · Visningar: 61
  • DSC00454.JPG
    DSC00454.JPG
    100.1 KB · Visningar: 68
  • DSC00453.JPG
    DSC00453.JPG
    112.3 KB · Visningar: 83
  • DSC00452.JPG
    DSC00452.JPG
    107.1 KB · Visningar: 85

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Slutligen samling på Jet i Eslöv inför färd i samlad trupp tillbaka till Kävlinge. Slutet gott allting gott!

Bifogat

• DSC00461.JPG
    DSC00461.JPG
    99 KB · Visningar: 73
  • DSC00462.JPG
    DSC00462.JPG
    93.2 KB · Visningar: 67
  • DSC00464.JPG
    DSC00464.JPG
    84.2 KB · Visningar: 71
  • DSC00468.JPG
    DSC00468.JPG
    95.9 KB · Visningar: 62
  • DSC00469.JPG
    DSC00469.JPG
    95.5 KB · Visningar: 68

Valinsky

Där makt finnes, finnes ingen frihet!
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
Yamaha FZX 750
Dax att tacka......

Tack alla reseledare för god rekognocering och gott dagsverke :tummenupp
Tack för vädret
Tack vägverket för roliga vägar
Tack alla som var med för prima sällskap
Tack Preem för macka å kaffe
Tack Frasse för käk när det behövdes

Och sen detta med en tredelad och geografiskt sett splittrad grupp innan Kristianstad - det är inte BARA PGHs fel! Som medlem i sista tredjedelen kan jag bara konstatera att alla tre delarna gjorde sitt bästa att hitta olika vägar till Ksd - uppenbarligen gick det lysande. :D

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Tack till alla för en kul tur. Speciellt reseledarna som hittat roliga vägar.

Vi var ett gäng som avvek i Kristianstad för att köra raka (nåja) vägen till Helsingborg.

Najs dag! :tummenupp

Oas

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
Scott Speedster S10, Crescent-
Tack Jkay, PGH, Maverick ou812, T509 och alla deltagare för en kanonrunda
genom Skånes vackra vårlandskap :klappar

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Tackar så mycket för en mycket trevlig runda! Och tack till alla reisleiters som nästan hittade :Bugar Riktigt kul att träffa så mycket nytt och trevligt folk :tummenupp

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Tack gud för jag inte körde av vägen... :tuttar

Tackar reseledarna för ett oehört fint lederskap där MCK Vilse visade varför de heter som dom gör :rofl

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Roligast var ändå när PGH tappades bort (JKays min när jag meddelade att PGH var borta är obeskrivlig! :tungan ) OCH när vi skulle hem från Kristianstad. En grupp beastående av enbart 7 personer kände sej väldigt ensamma, och ville ha fler medlemmar. Det diskuterades i vår grupp om vilka som skulle gå över, så då gick ALLA utom 6 st över!! Intelligent handling! :rofl

Fast vi i "lilla gruppen" körde ändå ifatt de andra sen, så det blev en enda stor :)

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Swish skrev:
2105863 Roligast var ändå när PGH tappades bort (JKays min när jag meddelade att PGH var borta är obeskrivlig! :tungan ) OCH när vi skulle hem från Kristianstad. En grupp beastående av enbart 7 personer kände sej väldigt ensamma, och ville ha fler medlemmar. Det diskuterades i vår grupp om vilka som skulle gå över, så då gick ALLA utom 6 st över!! Intelligent handling! :rofl

Fast vi i "lilla gruppen" körde ändå ifatt de andra sen, så det blev en enda stor :)

haha ja nu kan PGH känna sig medlem i mck vilse tror jag lyckas dela sin grupp i 3 varav en består av ändast honom som dessutom når macken sist utan att ha sett de andra o han låg först innan :confused: :D ganska nice osså med 88 mc på ett led genom k-stad folk kolla inte lite.. :yoparty

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Swish skrev:
2105863 Roligast var ändå när PGH tappades bort (JKays min när jag meddelade att PGH var borta är obeskrivlig! :tungan ) OCH när vi skulle hem från Kristianstad. En grupp beastående av enbart 7 personer kände sej väldigt ensamma, och ville ha fler medlemmar. Det diskuterades i vår grupp om vilka som skulle gå över, så då gick ALLA utom 6 st över!! Intelligent handling! :rofl

:hihi Alla UTOM reisleitern hittade till macken. Det e ju bra :hihi Menmen, han kom till slut utan gruppen som skulle letas upp, så bättre sent än aldrig :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Zenit skrev:
2105881 haha ja nu kan PGH känna sig medlem i mck vilse tror jag lyckas dela sin grupp i 3 varav en består av ändast honom som dessutom når macken sist utan att ha sett de andra o han låg först innan :confused: :D ganska nice osså med 88 mc på ett led genom k-stad folk kolla inte lite.. :yoparty

Haha ja, det är skickligt. :död :3freak :tungan

TRX85r

Gasar inte så ofta,bara ibland !!
Gick med
11 Nov 2003
Hoj
Fiskebåt
Tack för en trevlig runda,, kul att se hur folk ser ut bakom sitt nick på S-H.Bra jobbat alla reisleiters.Hoppas på fler trevliga turer under säsongen :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln