MuFFiE
Lev i nuet, imorgon kan det vara försent
Tack för en trevlig tur.
Swish skrev:2105863Roligast var ändå när PGH tappades bort (JKays min när jag meddelade att PGH var borta är obeskrivlig! ) OCH när vi skulle hem från Kristianstad. En grupp beastående av enbart 7 personer kände sej väldigt ensamma, och ville ha fler medlemmar. Det diskuterades i vår grupp om vilka som skulle gå över, så då gick ALLA utom 6 st över!! Intelligent handling!
Fast vi i "lilla gruppen" körde ändå ifatt de andra sen, så det blev en enda stor
Alla UTOM reisleitern hittade till macken. Det e ju bra Menmen, han kom till slut utan gruppen som skulle letas upp, så bättre sent än aldrigSwish skrev:2105863Roligast var ändå när PGH tappades bort (JKays min när jag meddelade att PGH var borta är obeskrivlig! ) OCH när vi skulle hem från Kristianstad. En grupp beastående av enbart 7 personer kände sej väldigt ensamma, och ville ha fler medlemmar. Det diskuterades i vår grupp om vilka som skulle gå över, så då gick ALLA utom 6 st över!! Intelligent handling!
Fast vi i "lilla gruppen" körde ändå ifatt de andra sen, så det blev en enda stor
Zenit skrev:2105881haha ja nu kan PGH känna sig medlem i mck vilse tror jag lyckas dela sin grupp i 3 varav en består av ändast honom som dessutom når macken sist utan att ha sett de andra o han låg först innan ganska nice osså med 88 mc på ett led genom k-stad folk kolla inte lite..
Ja det var en syn att se alla när vi körde igenom därZenit skrev:2105881ganska nice osså med 88 mc på ett led genom k-stad folk kolla inte lite..
Maciver skrev:2105897Ja det var en syn att se alla när vi körde igenom där
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |