Skånevårenturen [tm] - MCK Vilse - bilder!

Solid snake

Guest
PGH skrev:
2117513 Då e det ju inga probs :yoparty Fästet baktill e ju pis åf kaka, tar bort cutsen o sätter dit en plywood bit o skruvar på skiten. Tankfästet kräver lite mer meck men det skall jag fixa snart.
Kameran måste vara dämpad på nått sätt, fast det kanske pallen fixar? Annars är det lätt att den skakar sönder + att bilden blir jävligt suddig pga vibbarna från den lilla 750 kubikaren. :tungan

Vi får kika på det. ;)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
SirBarret skrev:
2117171 Jkay

När kommer soundtracket??? :yoparty

*Pratas med släpig södertörns-dialekt* "Jag tänkte säja åt min maaanager att vi ska överväga att släppa innan månadsskiftet. Meeen du veeeet, jag har ett par gig som ska göras och tiiden är ju inte tillräcklig...."

*host harkel skånska igen*

Vicket saaååondtrakk e de du snakkar åm?

TRX85r skrev:

Va ju bara tvungen o markera in en wheelie.... :D

:tummenupp

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Andreas N. skrev:
2118589 Meeeeer uuuilis :hoppskrat

Jag hänger mer än gärna med på en tur om jag är nere :tummenupp

Ja, men det förutsätter ju att kameramannen får tummarna ur :arsele och filmar uiiilisar!! Som det va nu så fick jag klippa bort ca 4 min där han står och snackar, med kameran igång och filmar sin KNÄPUCK!!! :mad:

Du är välkommen!! :tummenupp

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
JKay skrev:
2118595 Ja, men det förutsätter ju att kameramannen får tummarna ur :arsele och filmar uiiilisar!! Som det va nu så fick jag klippa bort ca 4 min där han står och snackar, med kameran igång och filmar sin KNÄPUCK!!! :mad:

hahahhahhahhaha HHHAHAAHAHHHAH Hahahahahah HAAAAAAAAAAAHAHAH
:hihi :hihi

Solid snake

Guest
JKay skrev:
2118595 Ja, men det förutsätter ju att kameramannen får tummarna ur :arsele och filmar uiiilisar!! Som det va nu så fick jag klippa bort ca 4 min där han står och snackar, med kameran igång och filmar sin KNÄPUCK!!! :mad:

Låt oss inte förglömma när han plötsligt ändrade kameravinkeln och filmade de andra i snacketolvans fötter! :mattias

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Solid snake skrev:
2118653 Låt oss inte förglömma när han plötsligt ändrade kameravinkeln och filmade de andra i snacketolvans fötter! :mattias

:rofl

:7peta PGH...du får nog bättra på filmkompetensen.

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
nästa gång tar jag med med kamera + stativ + tankfäste o så ska jag se om jag kan ordna nåt bakåt när jag ändå e igång o finslippar fram (skakar satan kommer med semester bilder lite här o där :tungan )

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
PGH skrev:
2117513 Då e det ju inga probs :yoparty Fästet baktill e ju pis åf kaka, tar bort cutsen o sätter dit en plywood bit o skruvar på skiten. Tankfästet kräver lite mer meck men det skall jag fixa snart.
Ska kolla lite med Jimmyretta och Robz. Dom gjorde ju "Smoking SRW" med bakåtmonterad kamera. Får se hur det fästet ser ut. Kanske är lätt att tillverka själv. Kunde varit kul att som reisleiter ha en bakåtmonterad kamera :)

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Jag har plåt (Titan, rostfritt m.m.) för tillverkning.

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
2118662 :rofl

:7peta PGH...du får nog bättra på filmkompetensen.

Nu får det vara NOG, det va ett jävla gnällande på mig o min filmkompetens :mad: :) Vem fan vad det som lovade vitt o brett o utplacerade filmgubbar på rundan... :tungan Men jag lovar att nästa gång blir det bättre :) . Det var första gången jag hållt i en kamera... Ni som vet allt, behövs det ngn stötdämpning på kameran när man sätter den där bak?

EDIT: O hur lätt är det att göra bra film med endast pissdåliga B-skådisar :tungan :fatta! på er :pannkyss

Last edited:

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
PGH skrev:
2118936 Nu får det vara NOG, det va ett jävla gnällande på mig o min filmkompetens :mad: :) Vem fan vad det som lovade vitt o brett o utplacerade filmgubbar på rundan... :tungan Men jag lovar att nästa gång blir det bättre :) . Det var första gången jag hållt i en kamera... Ni som vet allt, behövs det ngn stötdämpning på kameran när man sätter den där bak?

Näää...inte lovade. Funderade på det! :pannkyss

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
JKay skrev:
2118941 Näää...inte lovade. Funderade på det! :pannkyss

Funderade=lovade, iaf i min värld. Nästan iaf. Nu lämnar vi detta o ser fram emot nästa runda som kommer slå allt tidigare med hästlängder, eller hur! :) Och så en :pannkyss för jag tycker ju ganska bra om er trots allt.

JKay

Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
PGH skrev:
2118949 Funderade=lovade, iaf i min värld. Nästan iaf. Nu lämnar vi detta o ser fram emot nästa runda som kommer slå allt tidigare med hästlängder, eller hur! :) Och så en :pannkyss för jag tycker ju ganska bra om er trots allt.

Gulle du!! ;)

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
JKay skrev:
2117986 *Pratas med släpig södertörns-dialekt* "Jag tänkte säja åt min maaanager att vi ska överväga att släppa innan månadsskiftet. Meeen du veeeet, jag har ett par gig som ska göras och tiiden är ju inte tillräcklig...."

*host harkel skånska igen*

Vicket saaååondtrakk e de du snakkar åm?

:tummenupp

:lol Låtarna från filmen såklart :tungan

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är det nåt fel på min dator, eller ska bmw:n vara turkos, och jKays cykel vara blå??? :va

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka