T509
Spondon rider!!!
KristianAE86 skrev:2109679Alla bilderna var skitkul att se - får mig att tänke tillbaxs till 1990-1192 när jag körde som mest hoj med Helsingborgsgänget.
ang mina klagomål så tror jag nog ni förstår dem.
Jag bor 200 meter från denna korsningen & 100% fri sikt dit & man hör väldigt tydligt att - kanske inte alla hojjarna då - men säkert 50% av dem -gasar otroligt mkt - & inte bara i ettan upp till vägens tillåtna fart (90)
+ att det syns hur fort det går, okså de ggr det inte råkade vara några bilar framför.
MVH/
........K
Skrattretande, ja fy oss att vi gasar på en 90 väg och det är nog värre när det inte finns bilar framför!!!!
Jag tror att vi är tillräckligt bevakade av polisen och behöver inga lördagsmogrgonlåtsaspolis komentarer.
Personligen, hade jag sett 80 hojar köra förbi mitt föster hade jag slängt på mig skinstället och följt med inte stått där med ena tummen upp i ar***t och andra på en räknare bara för att se hur många som gasar lite mer än vad jag tycker är lämpligt.
Fel forum för dig att hänga på.
Allt detta från en av föråkarna såm höll ner tempot på farliga ställen och ökade lite när det var fritt fram!!!!!
Last edited: