Citat av Sockerconny:
"-Med ett shysst järnrör slår man hela världen med häpnad"
Pirinen e kung!
Citat av Sockerconny:
"-Med ett shysst järnrör slår man hela världen med häpnad"
Obviously your ambition outweighed your talent.
Obviously your ambition outweighed your talent.
Haha, Arne anka va ju skitbra. Va det inte Arne som drog den där.... hellre en rövare i poolen än en polare i röven
Yeah right!
Det vet man väl att allt går galet om man skall göra sig till och uppföra sig på ett annat vis än normalt.
"Kör som du brukar" är en mycket tryggare uppmaning.
Varje gång jag tröttnar på att folk säger att jag ska köra försiktigt så svarar jag att jag tänker köra vilt och oförsiktigt för det är mycket roligare.Den är alltid lite konstig att svara på. Man säger. Det skall jag göra. Men helt ärligt, jag tror aldrig nånsin att jag tänkt. Han/hon bad mig köra försiktigt. Då skall jag göra det. Direkt man stängt dörren om sig. Har man kastat det rådet i bästa närmsta buske
Varje gång jag tröttnar på att folk säger att jag ska köra försiktigt så svarar jag att jag tänker köra vilt och oförsiktigt för det är mycket roligare.
Skickat från min F5321 via Tapatalk
Varje gång jag tröttnar på att folk säger att jag ska köra försiktigt så svarar jag att jag tänker köra vilt och oförsiktigt för det är mycket roligare.
Skickat från min F5321 via Tapatalk
"Avstannat café racer projekt."
Näst vanligast på Blocket, men ändå ljusår efter "unik caferacer".
Det finns just nu nio hojannonser som innehåller "avstannat" men hela 481 (fyrahundra jävla åttio en...!) hojannonser som innehåller ordet "unik"...
Alatalo;6342867 Det finns just nu nio hojannonser som innehåller "avstannat" men hela 481 (fyrahundra jävla åttio en...!) hojannonser som innehåller ordet "unik"...[/QUOTE skrev:Nu är dom 579 unika motorcyklar på Blocket
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|