Affe_R1
Sporthojsnörd
Efter att ha kört gata och på bandagar i ett antal år så har jag ledsnar mer o mer på gatåkat.
Tack vare detta har jag nu gått och sålt R1:an för att istället införskaffa en RR-hoj.
Under 2007 så ska jag köra (se försöka kvala in) minst ett B-race för att se om det ger någon mersmak.
Sen så får jag se vad som sen händer året efter...
Jag vill köpa en nyare (-04/-05) literhoj (helst R1) påställningsbar för att testa R1000,
men det säljs i stort sätt inga av nyare literhojar alls. (iaf inte på Sh och roadracing.se)
Därmot så finns det hur många annonser som helst på är sexhundror av alla dess slag.
Jag är inte helt emot att börja köra med en sexhundra,
men efter att nästan alltid ha kört literhoj så känns sexhundran "tom".
Ja jag vet att en sexhundra räcker till, men det är inte de jag syftar på
Finns det andra sajter/ställen där folk säljer sina RR-hojar??
Hittar jag ingen lämplig literhoj så får det väl lov att bli en sexhundra...
Tack vare detta har jag nu gått och sålt R1:an för att istället införskaffa en RR-hoj.
Under 2007 så ska jag köra (se försöka kvala in) minst ett B-race för att se om det ger någon mersmak.
Sen så får jag se vad som sen händer året efter...
Jag vill köpa en nyare (-04/-05) literhoj (helst R1) påställningsbar för att testa R1000,
men det säljs i stort sätt inga av nyare literhojar alls. (iaf inte på Sh och roadracing.se)
Därmot så finns det hur många annonser som helst på är sexhundror av alla dess slag.
Jag är inte helt emot att börja köra med en sexhundra,
men efter att nästan alltid ha kört literhoj så känns sexhundran "tom".
Ja jag vet att en sexhundra räcker till, men det är inte de jag syftar på
Finns det andra sajter/ställen där folk säljer sina RR-hojar??
Hittar jag ingen lämplig literhoj så får det väl lov att bli en sexhundra...