WestW skrev:
2600505 Sen är den STORA haken att du vill ha något reggat. 90% av alla racehojar går ju bort då tyvärr. Det blir väldigt begränsat när man letar då.
Det är faktiskt inte ett så stort problem,
det stora problemet är att dom 600:a hojjarna är för vässade i motorn.
Buster skrev:
2600490 Klart du ska köra 600.
Att köra 1000 på svenska banor att som att köra runt med automatlåda, och hur mycket racing är det?
Spetsigt register ska det vara.
ha ha ha... Jag gillar din syn på saken...
Gustav O skrev:
2600478 Come over to The dark side.
Ha ha ha.. jag bara väntade på att någon talliban skulle hugga
Nitrous skrev:
2600480 Klart du ska ha en 600a Affe, så vi kan ha lite kul ihop nästa säsong (med kul så menar jag köra hoj på bana och inget annat
)
PMa vad du har för budget, ev. vet jag några objekt.
/Nitrous
Det är ett par stycken jag känner som ska börja köra i R600, så det lockar helt klart !!
Jag återkommer med Pm till dig senare idag
(det kommer bara handlar om hojrellaterade saker)
MC Doktorn skrev:
2600550 R600 är en bättre instegs klass på svenska banor men som sagt någon större skillnad är det inte, det är kurvhastigheten som avgör varvtidet inte effekten i sig.
Detta är något som talar för en 600:a, kul att köra fortare än en del literhojar
flugan skrev:
2600625 Kör R1000, de behöver hjälp med bemanningen i startfältet.
Edit: D v s det är inte alltid de har fullt startfällt.
Jag upptäckte detta på stordebutanten på Gelleråsen.
Det är ju en stor fördel om man får köra racet oxå.
eller så får jag helt enkelt bli tillräckligt snabb på en 600:a...