Affe_R1
Sporthojsnörd
Menar du att du ska titta närmare på lecakulorna i hög hastighet ellersandstream skrev:2645534Det kommer att ske samtidigt som tyngdlagen slutar att gälla på jorden, jag är med andra ord inte direkt orolig
Menar du att du ska titta närmare på lecakulorna i hög hastighet ellersandstream skrev:2645534Det kommer att ske samtidigt som tyngdlagen slutar att gälla på jorden, jag är med andra ord inte direkt orolig
Nja, men jag är rätt säker på att jag är snabbare än dig även därAffe_R1 skrev:2645644Menar du att du ska titta närmare på lecakulorna i hög hastighet eller
Du menar som när du körde om Nogger på Gelleråsensandstream skrev:2645645Nja, men jag är rätt säker på att jag är snabbare än dig även där
Affe_R1 skrev:Japp det är Triumph special Edition -05
Penguin skrev:2646500Om smileyn där betyder att förre ägaren sagt att den är tjejkörd så har du definitivt blivit lurad.
Gött att du är med tvåhjuling igen Affe, grattis till köpet.
Längre än dig!Affe_R1 skrev:2645653Du menar som när du körde om Nogger på Gelleråsen och hur länge orkar du igentligen att hålla dina fina varvtider innan det dalar?
Klart du kommer att bli!Affe_R1 skrev:Jag har heller aldrig påstått att jag ska bli snabbast,
men jag kommer att bli betydligt snabbare än jag har varit !!
Tackar...Penguin skrev:2646500
Gött att du är med tvåhjuling igen Affe, grattis till köpet.
Ingen fara, man måste ju bita tillbaka lite...sandstream skrev:2646518Längre än dig!
Klart du kommer att bli!
Jag skojar ju bara lite med dig gubben
Affe_R1 skrev:Ingen fara, man måste ju bita tillbaka lite...
Vi får se hur det går kommande sommar. Syftet med allt detta är för att se hur mycket jag själv kan utvecklas som förare, samt köra race för att se om det är så pass kul att jag slutar med gatåkat helt.
Jo jag fick veta exakt hur fort den gick samma dag som jag köpte den:björn.e skrev:2647688I vanlig ordning har jag druckit för mycket...men jag har några hemska minnen av den hojen...den går fort, väldigt fort...plus att det var en väldigt trevlig herre som ägde henne innan
björn
Tackar...Dr.Bike skrev:2651382Grattis Affe!
1. Säg till när du vill ha lite mer snurr i maskinen! har portat några CBR 6dl-maskiner nu...
2. Bra att du tog en 600! Hade jag varit lika modig som dig hade jag oxå haft en!
3. Bra att du tog en 600 så du kan skylla ifrån dig!
4. Kul att du kände för Hondan, hoppas den ska bli riktigt bra för dig!
Affe_R1 skrev:Jag är verkligen toknöjd med den !!
Dr.Bike skrev:2651382Grattis Affe!
1. Säg till när du vill ha lite mer snurr i maskinen! har portat några CBR 6dl-maskiner nu...
Gottis skrev:2671936Vart skickar jag toppen
Axxexs skrev:2672152Till närmsta bana ihop med resten av hojen och föraren för att lägga pengarna på träningar, däck och bensin.
Gottis skrev:2672191sorry va ironi
Penguin skrev:2671219Såklart att du är, det är ju en Honda.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|