Ska du köpa julklappar?

Skall du köpa julklappar!

• Antal röstningar
    0

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Ska du köpa julklappar? Vi har bestämt oss för att hoppa över det helt i år. Jäkligt skönt att slippa julhandeln, aka dårarnas paradis.

Edit: Vart fan tog pollen vägen? :va

Last edited:

Paradoxy

Guest
Skulle gärna slippa det och skita i allt vad jul heter.
Det är ju ingen härlig "julkänsla" när julafton är uppdelat så jämnt som möjligt mellan mor och far. Plus en flickvän som ska in på något ställe, eller till och med båda.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Mirran skrev:
2642372 ...handla massor av julklappar, det hör lixom julen till:tomten

Varför då??? Handla..handla..handla...köa...köa...köa...stressa..stressa...stressa!!! Vad är det för julaktigt med det.???

Julen är ett kommersiellt blaj som folk villigt låter sig luras av!!!

//Mad

PS:Behöver jag tala om att jag inte köper några julklappar, :rolleyes: och jag vill heller inte ha några. Mina stadiga önskan när det gäller klappar och presenter kan inte köpas för pengar, jag önskar mig en god hälsa och det räcker så.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Paradoxy skrev:
2640183 Skulle gärna slippa det och skita i allt vad jul heter.
Det är ju ingen härlig "julkänsla" när julafton är uppdelat så jämnt som möjligt mellan mor och far. Plus en flickvän som ska in på något ställe, eller till och med båda.
Nej de är nog ingen höjdare, värre än att stå ut med det årliga "föreldrarna bråkar på julafton OCKSÅ" bråket som kan handla om allt mellan att vi e senna nånstans till att gröten är salt..

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Madhonda skrev:
2642710
//Mad

PS:Behöver jag tala om att jag inte köper några julklappar, :rolleyes: och jag vill heller inte ha några. Mina stadiga önskan när det gäller klappar och presenter kan inte köpas för pengar, jag önskar mig en god hälsa och det räcker så.

Jag har frågat det förrut och fått nej men det skadar aldrig att försöka igen...
Vill du gifta dig med mig?

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
I'm a taker, not a giver ;).

Nej, jag kommer inte handla några klappar iår. Säger inte att nån behöver ge mig några för den delen heller. Att julhandla är som en enda lång resa med kollektivtrafiken i rusningstid...fy fan :mad:.

Julen i övrigt är en trevlig tid på året :).

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Mjo, föräldrarna brukar jag köpa nåt åt. Hade jag flickvän skulle hon nog också få nåt.
Ger dessutom bara saker man kan ha nån nytta av, ser inte alls glädjen i att ge bort prydnadssaker och liknande. Jag vet väl inte hur nån annan vill inreda sitt hem?

Förstår inte riktigt hysterin med att köpa julklappar åt alla man känner eller hälsat på nångång, bryr man sig om nån finns det bättre sätt att visa det på. Men det är väl mest bara pengar som räknas så..

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Vore mer intressant att se hur mycket folk lägger på julklappar. Vad är egentligen rimligt?

2000? 5000? 10000?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
lasse kongo skrev:
2642892 1000 kasnke rusta/haraldnyborg rn runda sen har man löst allt

Hur många köper du julklappar till? Jag ska köpa till 9-10 pers. Då kommer man inte långt med 1000.-......

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
6,7 behöver ju inte vara så jävla seriösa saker... såg en skit grym sprit hållare på harad för 150:- perfekt till broren

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vi kör julklapps-byte istället. Då lottar vi ut vem man ska köpa till och så har vi satt en summa på 500:- och sen behöver man inte tänka mer på saken.
Det är riktigt skönt att slippa den hela jävla stressen med att köpa julklappar, det finns inget tråkigare!
Sen blir det syrrans unge som man köper extra till men han är ju bara 3år och då är det lite lättare. Jag köper en bilbana åt honom som jag monterar upp i mitt vardagsrum så har man nåt att göra hela julafton :yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...