Krickan4
The Tivoli
Min är till salu det är en -02 uttagen -03 rullat 200mil går bra ny plast mm ring mig om det är intressant så kan du få mer info
070-9901112
Krickan4
070-9901112
Krickan4
Krickan4 skrev:Min är till salu det är en -02 uttagen -03 rullat 200mil går bra ny plast mm ring mig om det är intressant så kan du få mer info
070-9901112
Krickan4
Som det ser ut nu så kommer jag inte kunna sträcka ut armen igen och det kommer väl ta ett år innan man är helt säker på hur det kommer att bli!Marals76 skrev:Inte fan ska du sälja den! Börja styrketräna seriös så lär du vara bra i armen på några månader![]()
Ronny skrev:Jag är ju mest sugen på en Husaberg faktiskt (röstade på husa i min egen poll), men jag är lite orolig för rasrisken.
Det är inte det att jag inte kan skruva, bara lite drygt att göra det jämt..
Nån som hört nåt pris på Husa 650 -04?
Om KTM 625 kommer som motard nästa år så kan den vara intressant också.
Adrian_J skrev:Varför skulle den rasa jämt? Finns nog inget mc märke som skulle överleva 15 år om de rasade jämt. Vad är det som rasar? Ett och annat handskyddbrukar rasa tyvärr, har 4 stycken vänster liggandes då höger slagits av hela tiden och man måste köpa parvis, tyvärr. Och jo, statorn pajjade på min, det är väl det enda. Kvaliten må vara bitvis tvivelaktig, men rasar jämt är en stor överdrift.
Ring handlare och fråga pris. Priserna kom i tisdags.
Adrian_J skrev:Varför skulle den rasa jämt? Finns nog inget mc märke som skulle överleva 15 år om de rasade jämt. Vad är det som rasar? Ett och annat handskyddbrukar rasa tyvärr, har 4 stycken vänster liggandes då höger slagits av hela tiden och man måste köpa parvis, tyvärr. Och jo, statorn pajjade på min, det är väl det enda. Kvaliten må vara bitvis tvivelaktig, men rasar jämt är en stor överdrift.
Ring handlare och fråga pris. Priserna kom i tisdags.
Ronny skrev:Ja det kanske är en överdrift att dom rasar jämt men man hör ju ofta att Husaägare har motorn liggandes på arbetsbänken.
xrperra skrev:Jag inbillade mej att de flesta hojåkare var entusiaster![]()
Vissa är väl mer entusiaster än andra och vissa är
extrema entusiaster (Företrädesvis förare/mekaniker
av blågula maskiner numera tillverkade i Österrike,namn får
ej nämnas på grund av varumärkesskydd samt risken för
elaka påhopp från förare/mekaniker av ovanstående
tingestar)OBS:ironiskt inslag
![]()
Prislista hos Olle O (idag) sa' 82 900 kr för en FS650e -04...Ronny skrev:Jag är ju mest sugen på en Husaberg faktiskt (röstade på husa i min egen poll)...Nån som hört nåt pris på Husa 650 -04?
Supermoto skrev:
PS Har du inte sett filmen med killen som slangar en husa i typ sex minuter i trakten av Strängnäs?? DS
Garpe skrev:Jag har inte sett den... VILL SE! Har ¨nån den så man kan få kolla lite?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |