Richthofen
_-//Richthofen\\-_
Ja det är klart men tänkte mer att en 450 kanske varvar väldigt mycket i dom hastigheterna så att det blir jobbigt att köra
Japp
Ja det är klart men tänkte mer att en 450 kanske varvar väldigt mycket i dom hastigheterna så att det blir jobbigt att köra
Har du rökt något olämpligt?En trött 450 enduro är hopplöst svag på alla varvtal i jämförelse.Det är mer kräm i 450-530.
650 är säkert jätteskön att åka på en längre stund. Men det är som att jämföra en sporthoj med en touringhoj ugnefär.
Har du rökt något olämpligt?En trött 450 enduro är hopplöst svag på alla varvtal i jämförelse.
Ja det var precis det jag gjorde...Nejnej nu snackar vi exc
Polarens crf450 toppar strax över 100...Just WR har jag inte kört men jag har då aldrig hört talas om någon supermotard som går under 120 knyck.
Polarens crf450 toppar strax över 100...
Dock med hans stuntdrevning
Polarens crf450 toppar strax över 100...
Dock med hans stuntdrevning
660 Har bara kick va? Men om du nu Bara ska åka i stan, Och inte på baken 1km/ibland
Så varför inte en Xt 660?? Pålitlig och som sagt går ju att dreva!! då rör även den på sig.
Lc4 var KTM:s 4t tävlingsmaskin fram till RFS-motorn kom 2000...Lc4 är varken billiga att renovera eller speciellt mycket driftsäkrare. De har bara längre serviceintervall pga att de inte är baserade på en tävlingsmaskin.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|