wiper6 skrev:Köp mina istället finns på annons här ns 125 2 st
Haha. Nä tack ja klarar mig kör inte honda..
wiper6 skrev:Köp mina istället finns på annons här ns 125 2 st
smajlet skrev:Jag var och kollade på en RD 125 för nått år sen som såg väldigt finn ut på kortet till ett bra pris Men när jag väl komm på plats så såg den inte alls utt som på kortet som man kunde räknat ut i förväg.
Desutom skulle motorn varit renoverad men raslade och läckte olja.
Till saken nu motorcykeln hade varit avstäld i tolv år tror ni den hade varit stillastående! NEJ den hade varit körd under desa åren av de tidigare körkortslösa personerna det var därför som den såg ut som den gjorde. Så jag rekomenderar att du köper en Hoj som är körbar i bra skick som dels är skattad och besiktigad.
Under alla mina år med tabbar och tavlor har jag lärt mig att det kommer fler tillfälen för goda affäre om man bara kan hejda sig lite och inte ha för bråtom att köpa något, för det leder oftast till en dålig investering. (GRISEN I SÄKEN)
Titta på vad de anndra skrivit och tänk över lite vad det är för kostnader och gämför gärna med vad du får betala för en som är ok på annons. Gärna en som är original med alla kåpor och övriga saker.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |