Lindahl skrev:okey har du msn? skulle kunna snacka mer där, är verkligen intresserad alltså! såå jävla snyggt alltså
nicke skrev:tufft!... du måste göra ett åt mig me ..... ne men fint försök iallfall...
Esquina skrev:Haha, ja efter att brännt sönder startkolen så hade man inget bättre för sig...
Lingonpoeten skrev:haha... det var inte det hetaste jag sett! vad är det du har dragit över egentligen?
förresten var ute och burnade lite idag... såååååå skönt! och jag kan ju meddela att dämparen funkade utmärkt
Lindahl skrev:jag ska också ha ett! 400:- låter okej men hörru, sätter du bara den där utan på orgianljudämparen då? hur funkar det?
Edholm skrev:På Af1rna så är väll röret längstbak på dämparen vinklat neråt, då funkar ju inte den dära principen.
nicke skrev:jag ska no me köpa en trimmpipa, men isåfall köper ja den här ifrån på SH-shoppen...
VFR_RC36 skrev:Håller på med ett eget projekt till min VFR, har kommit över lite mejerirör av kaliber 63 mm och 100 mm som skall bli själva dämparen. Planen är klar i huvudet men det är just innanmätet i dämparen som är problemet. Det skall bli ett överliggande system och sången blir något i hästväg
Innanmätet? Näe skit i deVFR_RC36 skrev:Håller på med ett eget projekt till min VFR, har kommit över lite mejerirör av kaliber 63 mm och 100 mm som skall bli själva dämparen. Planen är klar i huvudet men det är just innanmätet i dämparen som är problemet. Det skall bli ett överliggande system och sången blir något i hästväg
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|