mr_rockster
www.jsfoto.com
Jag har personligen aldrig skrivit snackare undanbedes eller liknande i en annons men jag förstår en del som gör det. Ibland så sätter man ut något, t.ex en båge. Åsså skriver man all info i annonsen så får man exakt samma frågor som står i annonsen och så frågar de lite och allt låter jättebra. De säger typ "jag är jätteintresserad och jag hör av mig snart igen" sedan så händer det inget mer. Sålde en bil för ett tag sedan som det säkert ringde 50 pers på, och de var intresserade och det lät så bra så bra... de skulle komma och kolla, sedan hörde man aldrig av de igen.
- Johan
- Johan
Nacka skrev:Jag undrar över två andra saker som brukar stå i annonser... ledsen att jag går lite OT men det förtjänar ingen egen tråd...
Snackare undanbedes/inga snackare tack! Är detta verkligen ett problem eller skriver man så för att man sett det i så många andra annonser? Vad är det för snackare som menas? Folk som mest rekar marknaden, har en egen och vill dela med sig av erfarenheter eller riktiga knäppgökar?
Inga däcksparkare tack! En däckssparkare för mig är någon som i försöker verka som han har mer koll på det tekniska, och vad man ska kolla efter, än vad han har. Men det måste ha nån annan betydelse här för annars ser jag inte problemet. Nån som kan förklara?