Visst skulle den funka som SF? Gärna med crosstyre på risers
Klart den funkar som SF, som du säger cross styre och risers så är man nästan där.
Visst skulle den funka som SF? Gärna med crosstyre på risers
Ja och Bullen drar till MC-Kompaniet i Väring (utanför Skövde) i morgon och de finns plats över om de är nån som är sugen på att haka på ?
Öppethus MC-Kompaniet
Med en hel del fyndande, lyckade hitta mitt skinnställ där förra säsongen. Sen kommer KTM bussen vara där så är bara testa, samt övriga hojar dom har i lager. Sen bjuds de på käk i vanlig ordning.
Så är bara att hojta till om de är nån som känner sig sugen.
Tänkte också ta en sväng till Väring men hemma själv med lilltjejen så åker med egen bil. Går säkert att fynda något. När åker ni? Ses kanske där?
för 10K kan han få behålla dom däcken.
Fick lite fynd idag i alla fall på MC-Kompaniet. 2 flaskor Castrol racing kedjespray samt lite MC tvättmedel. Bästa fyndet vara justerskruven till kopplingen som dom hade en som ja fick gratis.
Var på G ner till Bullen när du postade denna så. Missed me by a minute or two...
för 10K kan han få behålla dom däcken.
Fick lite fynd idag i alla fall på MC-Kompaniet. 2 flaskor Castrol racing kedjespray samt lite MC tvättmedel. Bästa fyndet vara justerskruven till kopplingen som dom hade en som ja fick gratis.
Ingen provkörning av nått? Surt att man har jobba helg, hade gärna hängt på annars!
...Var på G ner till Bullen när du postade denna så. Missed me by a minute or two...
Jorå, han med en sväng på nya 1190 Adventure, samt en Duke 690 R. Var sugen på att test 690 enduron men de var för lång kö. Hade ingen annan rolig hoj. dock så kanske RC8:an, men mja kansek blir sugen ?!
Hur va adventuren? Den R versionen vore grymt trevligt och få ta en europa resa med misstänker jag. 150 pållar är ju definitivt intressant =)
Berätta!Nån som vill veta hur korkad jag är enl 2012 års normeringstabell?
Det blir ju inte helt exakt med förra årets betygskala men runt 1, 8-1, 9 borde jag få. Kändes som det gick mycket sämre än så. Många fel i första mattedelenBerätta!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|